sobota, listopadu 05, 2005

éco

dnes jsem měla první hodinu ekonomie. jsem celá zklamaná. v paříži se stále ještě rekonstruuje, přednášky proto probíhají v přilehlém kině. jako každý rok je do delokalizovanejch cyklů posílá kamera, blbý je, že na ní nejsou vidět věci z dataprojektoru (většina toho je samozřejmě v powerpointu, tak to nevadí, ale když se profesor, mmchdm bývalý ministr financí, horem dolem snaží vyslovit oním příšerným akcentem nějaké anglické jméno, člověk by docela uvíta, kdyby viděl, jak se to vlastně píše). tolik co se techniky týče. pokud jde o obsah, je to zdaleka méně zábavné. čekala jsem poodhalení toho mysteriózního závoje, který ekonomii halí, a ono nic! čekala jsem, že se mi přinejmenším zjeví neviditelná ruka trhu, a on jen ten stařík před powerpointem! čekala jsem náhlé osvícení, ale v hlavě pusto prázdno jako obvykle. hodinu a půl vykládal o tom, jak nás bude známkovat (což se na nás delokalizované stejně vztahuje jen napůl, a i kdyby, princip je naprosto stejný jako v jakémkoli jiném předmětu) a proč se nemůžeme obejít bez ekonomie. zato to měl rozděleno do tří parties a v osnově pěknou slovní hříčku, hahaha. nejdřív jsem byla nadšená, že sedím na hodině ekonomie a rozumím tomu, ale když mi došlo, že tomu rozumím zas jen proto, že jsou to kydy, protáhly se mi koutky a málem bych se byla rozplakala, kdyby tomu kolem mě všichni nesmáli.

Žádné komentáře: