čtvrtek, listopadu 24, 2005

objektem pro dnešní den...

... se stává igelitová taška H&M! právě s tou jsem se dneska promenovala v Bibliothèque Universitaire de Dijon, kde všichni vypadali asi takto:


je jasné, že jsem jim s tímto
byla podobná jako vejce vejci.


(možná proto se na mě ta baba knihovnice koukala skrz prsty, když mě na mě ječela za to, že na tom kusu zeleného papíru, kterému říkají výpůjční karta, nemám fotku... Kdyby tak tušila, metráček jeden, že se v tom designérském skvostu ukrývají dvě sukně velikosti Fille 160!)

krom této kvintesence pseudointelektuálství jsme dnes přišly po celodenní škole domů a našly vchod do koupelny zatarasený košem na prádlo, na kterém stála důmyslná konstrukce kbelíku a poznámkového papíru, jenž rozkazoval:
"Od teď nepoužívat ani VANU, ani UMYVADLO!"

skoro by se zdálo, že v našem vodním dramatu od krize pomalu přecházíme k peripetii. držte palce.

2 komentáře:

saladdin řekl(a)...

socl, a to vam tam vybudoval kdo?

dudek řekl(a)...

sal: Ať to byl kdokoliv, musel umět česky. ;)
olga: Už to nějak urgujte, vždyť to je fakt hrozný, tohle.