neděle, listopadu 06, 2005

report z páteční školní party


dobrá zprávy na začátek: tentokrát tam nebyl ředitel. a ted ta špatná: alkoholu přemíra. a protože i tady platí pravidlo "těžko na cvičišti, lehko na bojišti", bylo mi těžko.

nevíte, jak si zjednat na party ticho? zeptejte se tety pseudointelektuálky! co se mi nepovedlo: již notně omalibůovaná jsem se opírala o stůl v rohu místnosti, když tu oko mé mlhavé popatřilo prs dívčiny stojící přesně na druhém konci sálu. vlastně dva prsy to byly. to by člověka v našem věku ještě naštěstí nepřekvapilo, ale ony byly ty prsy vcelku odhaleny a každý je mohl vidět. byla jsem přesvědčená, že musím bránit čest své spolužačky. a jak to udělat jinak, než jí sdělit, aby se zakryla. i zahalekala jsem diagonálně: "Chloé! Your boops are popping out!" nemám ponětí, co mě to v tu chvíli popadlo, ale upřímně jsem si myslela, že když to řeknu anglicky, nebude mi nikdo kromě ní rozumět. aj vaj!

nevíte, jak se zalíbit spolužákům? řekněte jim pěkně od podlahy, co si o nich myslíte. například: "já si myslím, že se s lidma kamarádíš jenom proto, že od nich něco chceš. ale jinak jsi moc fajn a mám tě hrozně ráda. a vlastně tě vůbec neznám. ale to v podstatě nevadí, že ne?"

nevíte, jak si vylepšit vztahy s partnerem? pseudointelektuálka opět poradí! stačí do sebe lejt jedno pivo za druhým a pak s ním zkoušet tančit. ráno vám láskyplně sdělí, že nemůže nést tašky, protože jste mu vykloubila loket. kdy, zeptáte se jistě. "no přece když jsi spadla." "já jsem spadla?" "ano. třikrát. a křičela jsi u toho ´nezvedej mě, nezvedej, já vstanu sama!´"

nevíte, jak si naklonit spolubydlící? přifičte do bytu s tím, že je vám skvěle, ale že si teda přece jen půjdete lehnout. pak kamarádku dvě hodiny otravujte, že chcete tančit, at tančí s vámi, at zesílí hudbu, at to trošku roztočí. můj extra-tip je zaseknout se na půli cesty do hajan a následně pak tancovat v kalhotkách a tričínku. přísahám, já si vážně myslela, že jsem sarah jessica parker!

8 komentářů:

Petře řekl(a)...

A jsem na tebe hrdy!!

Anonymní řekl(a)...

S váma je, lidi, zábava ... :D

dudek řekl(a)...

Aha, teprve zjišťuju, jak to funguje ... takže takhle, abych nebyl zas tolik anonymous. :)

Lucie řekl(a)...

Takhle to na vecirku skutecne probihalo? To zni jako docela fajn vecirek :)
Mimochodem zacinam uvazovat o prevedeni meho blogu do cestiny... ono to prece jenom vyzni lip ;-)

pseudointelektualka řekl(a)...

nno vidíš, já zas hezkejch pár dní řešila dilema, jestli francouzsky, nebo v mateřštině. nakonec jsem si ale nemohla odpustit to potěšení z jazyka, který prostě v žádným jiným nemám.

Petře řekl(a)...

to je pravda, ze nemluvis dost Cesky s Alicou a Monikou...

To je dobry napad psat v francousztine. Tak musis to delat.

J'ai dit.

Faltis řekl(a)...

Petre je nějaká žhavá kočanda, která sic domovem ve francii, touží poznat krásy českého jazyka??? Hmmm v tom případě bych ji rád upozornil, že český jazyk je nerozlučně spjat s českými muži a tak abychom se dostali k jádru věci, kdyby jsi přijela do čech, já čekám...

Petře řekl(a)...

Problem je, ze uz jsem potkal se ceskem jazykem, a s ceskymi muzi...

Ale preferuju moje Olga :)