pondělí, ledna 09, 2006

meteorologickej splín

a je po prázdninách, který jsem teda nic moc nevyužila. (řečeno slovy horníka nebo snad brabce, hele, vo hovně mi nemluv.)
a tak sedim sama,
celej den se učim éco,
zpívám si blues,
uam pam pa dam,
to černý blues...
a přemýšlím o cestě do dijonu, kterou jsem včera v noci absolvovala.
dijon má totiž nějaké velmi zajímavé mikroklima. kontinentální, prý. v každém případě to znamená, že když vyjedete ze zpola zasněžené prahy na západ, okolo dálnice nejprve vidíte dva vysoké, bílé pruhy, které se pak v německu zmenšují a zmenšují, až kolem francouzských hranic vymizí úplně. v krajině takřka jarní minete ceduli s nápisem Dijon-ville a hned na to vjedete do města, kde se pro sníh (nebo spíš mou milovanou městskou břečku) nedá pořádně chodit.
přinese mě ten sníh blíž praze?
přinesly mě blíž praze obrazovka počítače a knihy o stalinismu?

1 komentář:

dudek řekl(a)...

Určitě! ;)