neděle, února 12, 2006

radosti studentky

v úterý odpoledne nám začalo zkouškový. v praxi to znamená, že:
- spíme do jedný vodpoledne,
- od jedný do šesti se válíme v posteli s počítačem na klíně,
- v šest začínáme vařit večeři,
- a pak už je moc pozdě na to, abychom něco dělaly, takže se díváme na nějaký hodnotný film.


taky přijel pierre, což je skvělé, protože se můžu pohodlně uvelebit v posteli s poznámkama s ekonomie a jeho, chudáčka, posílat do kuchyně pro džus, chleba s máslem, něco dobrýho, vodu... já se totiž na rozdíl od něj učím, víte? co na tom, že čtu půl hodiny jeden paragraf! (na svou obranu musím říct, že se v něm vyskytují slova jako Pareto, isokventy, optimální hodnota, courbe d'indifférence, effet de revenu, substituce a podobné.) když mi zrovna nenosí pití, je vykázán do obýváku, odkud se co dvacet minut ozývá: "alice, tu veux voir une vidéo rigolotte?" a alicin nucený smích. můj drahý si tak vybíjí své nutkání všechny těžce pracující otravovat klipy, které postahuje, na kamarádce, takže na mě už mu nezbývá síla. zato jí má dost na to, aby připravoval výborné omelety a povídal si se mnou přitom o francouzské politice, což je o dost víc vzrušující, než se může zdát (zvláště když na to píšete term paper z comparative european politics). no a nakonec, když už mě všechno ostatní omrzí nebo znechutí, si můžu být jistá, že mě rozesměje nějakým hloupým videem, co ještě neukázal alici... á, právě mi nakukuje přes rameno, masíruje mi záda a pokorně se ptá: "tak já jsem jako tvůj otrok, jo? nechceš něco k pití nebo k jídlu? potřebuješ něco?"
je prostě fajn mít ho doma.

3 komentáře:

Petře řekl(a)...

Vouifffff (v cestine: hav hav, nebo huuivv)

domous řekl(a)...

no to bych teda do petra nerekl. je to neloajalni vuci ostatnim hochum. ted budou vsechna devcata vyzadovat takoveto neprimerene sluzby. petre, nejsi solidarni!

saladdin řekl(a)...

petře+domous: lol!
ad paragraf: takova liba sluvka a ty si je jeste beres na obranu :-P