pátek, března 24, 2006

milí čtenáři

vidíte ten oranžový čtvereček vedle sloupku o prodavačkách?

já už jsem své barvy ukázala. teď je řada na vás. tak do toho, ať se něco dozvím!

11 komentářů:

dudek řekl(a)...

"100% Zelene" - nice! :)

Petře řekl(a)...

Ty me znas.... ;)

pseudointelektualka řekl(a)...

ale ty nemůžeš volit!

saladdin řekl(a)...

kk&kk zatim nic moc, teda :-D

10395 řekl(a)...

A je to... :-)

domous řekl(a)...

vzorek zacina byt relativne slusny. ale zname rizika pruzkumu.

Petře řekl(a)...

Nemuzu volit?


Brzo, brzo.... (ahahahahahahahah!!)

asophie -rien à voir řekl(a)...

olga, je laisse des messages un peu partout: nous nous inquiétons de pierre, sais-tu à quelle heure il devait arriver à paris?
merci, asophie

Anonymní řekl(a)...

Zdravim "malemspoluzacku" do daleke Francie. Verim, ze oranzova barva u ankety nema na posledni chvili pritahnout vahavce k oranzovym jistotam a prosperite. Jen bych chtel upozornit na malou chybicku. Chybi ti S u SNK - ED :o).
PJ

pseudointelektualka řekl(a)...

zdravím právnickou sekci! já o tom "s" vím, vypadlo mi, když jsem tu anketu asi počtvrtý předělávala. no a pak jsem na to byla upozorněna až ve chvíli, kdy už pár lidí odhlasovalo, takže to nešlo změnit.

ale příznivce si přesto našli!

saladdin řekl(a)...

o to vic se muzou radovat z hlasu :-D