pátek, března 03, 2006

prázdniny, moje volba!

víte, kdy chutnají prázdniny nejsladčeji?
když je ostatní nemají.

jako třeba teď. nemluvím o svých pražských kamarádech, z nichž většina má více či méně volno celý rok (v prváku, když jsem nevěděla, kam dřív skočit, mi saladdin z VŠE řekl: "chodím do tý školy prakticky na všechno, ale stejně mám víc volnýho času než na gymplu. trochu mě to znepokojuje." je třeba uznat, že znepokojení je zcela namístě, protože na našem prestižním gymnáziu jsme se věru nepředřeli), ale o chudáčcích dijoňanech, kteří se rozhodli respektovat akademický kalendář. oficiálně nám začal druhý semestr ve středu ráno. ale protože mimořádně patřím do té části lidstva, co nemá ve čtvrtek a v pátek nic povinného, rozhodla jsem se na just zůstat doma a všem jim ukázat. vlastně jsem si to tak pěkně naplánovala, až jsem zapomněla, že škola už ve skutečnosti začala.

naštěstí však existuje školní mailová schránka. ta s úterním večerem začala přetékat důležitými zprávami od sekretářek (semestr se ještě ani pořádně nerozběhl, a už tu máme změny rozvrhu) a ostatních studentů (celej půlrok si ohledně svých projets collectifs váleli šunky, tak se to teď snažej mocí mermo dohnat). a protože všechny obsahovaly slova jako "tento pátek", "již tuto sobotu" nebo "náhradní rozvrh", s gustem jsem je posílala do koše.
memento mori v podobě hromadného mailu zafungovalo: soukromé prázdniny si užívám a všem ostatním se škodolibě směju. život je otázka priorit...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tve soukrome prazdniny plnohodnotne schvaluji!!! Je to jediny zpusob jak na ne na vsechny vyzrat!

Osobne uz se nemuzu dockat az mi uderem 29. DUBNA skonci skolni rok a ja nebudu do pulky RIJNA vedet, jak nalozit s mimoradnym mnozstvim volneho casu... Ehm, asi budu otravovat vsechny co do pulky CERVENCE budou chodit do skoly?

Dilema, dilema!

dudek řekl(a)...

olga: *THUMBS UP* Je ale trochu škoda, že tě paradoxně vidíme skoro míň, než když jsi v Dijonu. :/ Jinak ty prázdniny ale podporuju, bál sem se, že odjedeš už s koncem února, tohle je správný. ;)
nn: nice ;)

Kate řekl(a)...

I didn't understand everything you said Olga, but the simple fact that you are still on holidays, whilst I am slaving away like a dedicated student in Dijon (where there is also a ridiculous amount of snow) makes me jealous. You lucky thing.

As we say in Australia when we are jealous : "I hope your chickens turn into emus and kick down your dunny doors" ("dunny" meaning "toilet" in Australian slang)

Aren't we Australians sophisticated and mature? :)

saladdin řekl(a)...

jeste jsem to ani nezacal cist, ale prvni dve vety :-E

saladdin řekl(a)...

zbytek si mne ale ziskal :-D

saladdin řekl(a)...

Kate: lol