úterý, dubna 18, 2006

frustrace

je jeden dům na starém městě, kde sídlí samí notáři a konzultingové firmy. já se v něm vždycky ztratím. vyjedu výtahem do čtvrtého patra, bloudím, leč svého oblíbeného notáře nenacházím. (s notáři mám obecně problém. nevím proč si je pletu s rabíny. naposledy jsem takhle lehce vykolejila pierrovu matku, když jsem jí vyřídila vzkaz: Lundi, 17h45 chez le Rabbin.) nakonec tedy sjedu zase zpět do přízemí, kde je velká tabule se spoustou jmen ve všech patrech i vchodech. i dnes jsem zabloudila a marně zírala na kovovou desku.
jak tak mhouřím a ostřím, slyším za sebou scházet ze schodů dva postarší pány s kufříky a v pohodlných mokasínách (protože tyhle věci se poznají po zvuku).
"my to máme takhle rozdělený," povídá ten mladší, "Bc. je blbec nebo béca, jo?"
druhý muž přikyvuje, ale má poněkud absentní ksicht.
"Mgr. je magor nebo megera."
starší pán opět kýve hlavou a otevírá mladšímu dveře.
"no ale nejhorší jsou inženýři!" chechtá se ta veselá kopa, "inženýři jsou totiž -"
plesk! dveře se zavřely a pointa pána v mokasínách zmizela v hluku staroměstského náměstí.
co teď? mám za ním vyběhnout a vysvětlovat, že mě to hrozně zajímá, protože já, vážení, až tu školu vychodím, budu taky Ing.? nebo mám zkonzultovat všechny consultingové společnosti, že sháním číslo na pána s kufříkem? mám snad doufat, že ho ještě někdy potkám, když bude zrovinka vyprávět ten samý vtip? pánové v mokasínách obvykle znají jen jeden, takže šance není zanedbatelná. ale bude to na dlouho, co když byl mimopražskej...
nevíte někdo, proč jsou nejhorší inženýři?

5 komentářů:

ZeroD řekl(a)...

Nejsou, jen NÁM závidí ...

domous řekl(a)...

my budeme inzenyri? dps qd?

saladdin řekl(a)...

taky by mne to zajimalo
a samozrejme souhlasim se zerodem

jinak doporucuji za par let headhuntery a muze ti ten vtip vypravet jako zamestnanec ;-)

dudek (bez vyhlídek na zmíněnej titul) řekl(a)...

Tak mě to naštěstí nezajímá, heč. ;P

dudek řekl(a)...

Každopádně na Googlu to najít nejde, jedinej výsledek je tvuj blog. :)