čtvrtek, dubna 06, 2006

líná

čím víc svítí sluníčko a čím míň mám práce do školy, tím míň se mi chce psát. pardon.

takže jen tak en vrac:

můj dvacetiletý milý zdědkovatěl. když jsme na mateřské lodi (rozuměj: na centrále, v hlavní a původní budově Sciences Po Paris) potkali sofistikovaně šišlající pařížskou bobo, která se nás ptala, co jsou to cycles délocalisées, nadával jak špaček. "co si vo sobě myslej? že spolkli všechnu moudrost světa, když jsou v paříži?"
a pak jako by si najednou sedl na lavičku na návsi.
"sciences po se prý chystá otevřít pátý cycle délocalisé, orientovaný na dálný východ," zakonverzoval papá katalán.
"ale! to už se nikdy nezastavěj? a kde na to vezmou?"
už mu chybí jen fajfka do koutku.

do školy přijela velmi vážená a důležitá návštěva z českých luhů a hájů. alice se ze sebe rozhodla udělat femme fatale, a všechna čest, opravdu se jí to povedlo. síťované punčocháče, rudé nehty, vystrčená prsa. strhující. myslela jsem si, že to dělá jen tak pro legraci, že je to nějaká její alternativa k růžové sukni z dětského oddělení. leč ve chvíli, kdy po skončení konference zamířila důležitá návštěva zcela neomylně právě k ní, ztuhl mi úsměv na rtech. tak ono to opravdu funguje! velevážená návštěva se tvářila, že předmětem jeho zájmu nejsou nohy v díratém nic, nýbrž alicina dokonalá britská angličtina. hm. ale zase je fakt, že se jí podařilo ze své interesantní otázky vypustit jak "fuck", tak i "shitfaced".

s toutéž ctěnou návštěvou jsem si já zahrála na bridget jones (scéna s rushdiem, archerem a kafkou).
"a líbí se vám tady na škole?"
"moc. na FSV bych už asi nechtěla," říkám vehementně. pak mě něco napadne. "teda... doufám, že tam neučíte..."
"učím."
"aha. vaše hodiny jsou určitě velice zajímavé."
"to jsou, už jich mám 32."

papá katalán má prý starost, jestli nemám cukrovku. že není normální pít denně tolik vody.
tak milý tatínku, abych to podala jasně: jestli jsem o víkendu fungovala jako průtokový ohřívač, je to jenom proto, že mi u vás doma zamrzly ledviny. tak.

4 komentáře:

saladdin řekl(a)...

SOCL

"shitfaced" je opravdu zkusena anglictina, to bych hledal marne

chloé řekl(a)...

Tak v oblíkání všechna čest. Já jsem se osmělila předevčírem a na výběrové řízení na pozici děvčete, co informuje o Evropské unii, jsem si nevzala obligátní tělové silonky, protože byla děsná zima a pršelo, a vyšla jsem si ve fialovejch punčocháčích. No, celý se to neslo v atmosféře latentního nepřátelství, takže vzpomínka spíš hořká...

domous řekl(a)...

kdoze bylo to sofistikovane devce z Parize? mne se take nechce nic delat...

dudek řekl(a)...

olga: :)) (Btw, já sem taky od tý doby začal pít mnohem víc ... ale zatim sem nepřestal. Ale co, vody neni nikdy dost.)
chloé: :/