úterý, května 23, 2006

co mě žere

... aneb linková polévka. klik, klik.


hurá, sláva! konečně se cítím plnoprávnou členkou bloggerské komunity: chloé mi předala bacil řetězovky. a že jde ale o úkol vskutku tvůrčí! žádnej nudnej dotazník, ze kterého se čtenáří dozvědí, jakou značku granulí dávám flushinetovi k večeři, ale hardcore umění. nakresli strip, znělo zadání, o tom, čím žiješ. lingvistika pro lingvisty, bubny pro bubeníky.

milá chloé mi rovnou navrhla voprášit nějaký starší kousek. i přemýšlela jsem, co by mi tak mohlo zvednout návštěvnost. vizuální zpracování vaginální? alkoholová pointa "hey, your boops are popping out!"? nebo snad ředitelovo "doufám, že se na toho velvyslance převlíknete"? či poměrně čerstvý coitus interruptus?
nakonec jsem se rozhodla pro žhavou novinku, horste. takže tady je. klikněte pro větší formát a posuďte sami, co vzrušujícího hýbe mým světem.



mor posílám bezostyšně dál do světa: Kate a Pierrovi, protože hranice, byť jazykové, jsou přežitek. a taky česky Dominikovi a nakonec 10395, protože ta má spoustu práce a krachlej notebook, takže strip dostaneme jako překvapení k vánocům.

7 komentářů:

dudek řekl(a)...

lol
(Btw, "protože hranice, byť jazykové, jsou přežitek" - *THUMBS UP*!) (A jakou značku teda dostává ten flushinet? :)

Aslam řekl(a)...

Co z toho hýbe tvým světem?!? :-o

chloé řekl(a)...

Ty jo! Řekla chloé, ta s menšími prsy.

saladdin řekl(a)...

ja to taky moc nestih

Aslam řekl(a)...

"... ta s menšími prsy." - je pravda, že je ten strip aspoň genderově vyváženej ...

Anonymní řekl(a)...

no tě buch, jinak nenastzdni!

asophie řekl(a)...

tu pourrais le traduire, celui-là?
merci!