čtvrtek, května 25, 2006

novinky z kobky

opet jsem nechala zdravy rozum podlehnout iluzim o dokonale rodince a vydala se k pierrovym rodicum do parize. zkusenejsi uz vedi, ze boulognsky dum by byl skvelym dennim ukrytem pro upira, tak je temny a studeny. ja se ale proste nepoucim. tentokrat jsem si naivne myslela, ze ke konci kvetna uz bude abnormalni hic a budu za kobku rada. a ono ne. venku je podle internetu 15°C, uvnitr nevim, ale prisaham, ze i pod tou cernosedou oblohou rozmrzam. tipuju tedy tak 12.
utechou mi budiz, ze zitra pojedeme na cele odpoledne dve hodiny RERkem nekam na jih od parize, abychom jeste s nejakym svedem prednaseli patnactiletym parchantum o Evrope. predpoved hlasa 14° a chances of rain. babo, rad: lepsi mokro a teplo, nebo sucho a kosa?
na cele te akci se mi ale libi ten sved. no reknete, neni to uzasna predstava, francouz, ceska a sved spolecne pred bandou rozjivenejch fracku, ktery jsou nastavany, ze nemaj reditelsky volno jako zbytek francie?

3 komentáře:

dudek řekl(a)...

Aha, "svedem" dá člověku trochu zabrat, než to rozluští. :)
Jinak lepší je podle mě horko a mokro (jako léto u vody :). Ale těžko říct ...
Btw, mam vždycky nutkání odpovídat na ty závěrečný řečnický otázky, ale tentokrát se udržim (na uzdě :).

P. S.
Ti zkušenější poznali, že píšeš z Paříže, už z toho tvýho předchozího příspěvku. ;)

aslam řekl(a)...

Lepší sucho, jinak trouchniví rakev. (Ten dům je opravdu vampýří? Je ve sklepě hrobka?)

saladdin řekl(a)...

sounds tempting