středa, května 03, 2006

špatná zpráva, dobrá rada

to bych nikdy nevěřila, kolik se toho nadělá s blbejma prázdninama. dneska jsem šla do školy na jednu jedinou hodinu, navíc v době, kdy všichni ostatní už začali a ještě neskončili se svými vlastními lekcemi, a přesto se mě stihli dva lidi zeptat, co zamýšlím dělat v létě.

brečet a tlouct hlavou o zeď. to budu v létě dělat.
taky hodně sprostě nadávat.

já totiž prázdniny nemám. nebo vlastně mám: dva týdny.
"ale to neni možný, to se musela stát nějaká chyba, ne?" valej všichni bulvy v předstíraný či nepředstíraný účasti.
ne, není to chyba. tady to máte černý na zeleným, vloženo z oficiálních dokumentů metodou copier-coller:

date de fin de l'année scolaire : 11 juillet 2006

Summer Academy (= preparatory German class): 01.08.06 to 31.08.06
Lectures Fall semester: 04.09.06 to 15.12.06

takže se mě, prosím, už neptejte na prázdniny. mohla bych pak udělat něco nepěkného, čemu zákon netleská.

4 komentáře:

domous řekl(a)...

to se teda na Tebe uplne stestena neusmala. na druhou stranu obecne Tvuj rok bude vicemene prazdninovy. A byt moct bejt mesic na summer academy v Nemecku, to je parada. Navic v r. 2007 budes mit od kvetna do rijna volno, co neni uplne spatne...

pseudointelektualka řekl(a)...

jenže všichni ostatní maj od října do května volno i v roce 2006, bordel de merde!

Petře řekl(a)...

To nebude tak strasne...!!

hm.


Moje sestra a deti bydli blizko!!

saladdin řekl(a)...

"Moje sestra a deti"?? SOCL tady si asi utrousil neco, cos nechtel :-D