středa, května 10, 2006

sex! sex! sex! jarní sex!

leze na mě jaro.
leze na mě jaro jako už dlouho ne. tak minimálně rok.

jak se to projevuje? kromě nákupní horečky (obzvláště zatížená jsem na puntíčkaté a kytičkované cokoliv) a chuti na salát ponejvíce tím, že se mi najednou líbí jakýkoli samec v okolí. prostě si nemůžu pomoct, shluk hormonů si jednoho vybere a tak bratru šest týdnů se ho zuby nehty drží.
letos to ale ten shluk zbabral. co se chlapů týče, jsem na tom prachbídně: pierre daleko, ve škole 80% holek. nikdy bych ale nečekala, že se feromony-slash-hormony ustálí ausgerechnet na tom, na koho to nakonec padlo. na sousedovi.

soused není pěkný. je mu 26 a už má plešku tak akorát na jarmulku, úzký nos a hnáty křivé. jednou jsem k němu omylem přišla, když byl zrovna jenom v trenkách, a dávala jsem si setsakra pozor, abych nic ani koutkem oka nezahlédla.
soused není ani přitažlivý, ačkoli jsem ho už několikrát za hluboké noci potkala v doprovodu velmi pěkné dívčiny.
"co se divíš?" říká, "já když chci, můžu dostat i prvotřídní maso!"
aha, tak prvotřídní. maso. bien, bien.
"termín věrnost nepoužívám rád," ošívá se, když se ho zeptám na tu sympatickou němku, se kterou oficiálně chodí, "s mou holkou vytváříme une relation de type nouveau."
ne, soused opravdu není sexy.
jinak je fajn. a je s ním legrace. on je totiž intelektuál, ale un vrai. "o současném psaní bych nikdy neřekl, že jde o li-te-ra-turu. je to prostě psaní. za posledních pár let mě zaujala jen jeden autor, ale bohuže nemůžu vystát jeho styl," říká třeba. nebo: "všechno, co je populární, mě znechucuje. není to dobrá vlastnost, já vím, ale je to tak."
soused je hodnej a dá se s ním prokalit večer, a to jak s alkoholem, tak bez něj.

já to bohužel včera zkusila s.
nevím, jestli je za tím to, že byl náhodou první chlap, kterýho jsem po týdnu viděla (když nepočítám školního nočního hlídače), nebo to, že nás vzal s alicí autem na výlet po okolí, nebo snad to mojito, pité přirozeně brčkem. faktem prostě je, že si z něj v jeden moment dělám legraci a ptám se ho na něco z francouzské kultury, a v druhý mi srdce poskočí a už zůstane někde mimo tělo.
"ty jsi ale kráva," říkám sama sobě. "to si ze mě děláš legraci!"
a hormony se šeptem vysmívají. nedělám, nedělám!
soused si naštěstí nevšimne, že víc než jím jsem zaujatá svým vnitřním bojem, a v klidu telefonuje jakési slečně. la chieuse, říká o ní.
"tu taky vobtáhneš?" slyším se ptát. co to proboha vyvádím!
"ne, tu ne. to je složitý," odchází přes chodbu k sobě.

v noci ne a ne zabrat. dialog mezi rojem feromonů-hormonů-roupů a rozumem mi dává zabrat. slyším tedy auto na příjezdové cestě, i kroky po schodech, i odemykání. kroků jeden pár, při odemykání žádný šepot. roj se raduje, rozum bouchá hlavou do zdi. z toho se vyspíš, uklidňuji se.
a taky že jo, zdá se ráno. Spring School, pravidelný workshop z Comparative European Politics a jiných zajímavých věcí, okupuje veškerou mou pozornost. během oběda je to zas víceméně jídlo. jenže na cestě do školy potkávám spolužáka, kterého sice takřka neznám, ale který je zřejmě dobře informovaný o místě mého bydliště: "to je legrace, já teď budu brzo dělat jeden projekt s tvým sousedem."
a koho večer nepotkáme po cestě domů? a čí auto to nestojí před vchodem? bam, bam, bam, srdce skáče, roj bzučí.

ne, nebojte, žádnou hloupost neprovedu. jen by mě zajímalo, jak to vlastně funguje.

a jestli mi to už zůstane. protože s touhle proměnnou bych měla počítat, až se budu rozhodovat, jestli teda lucasová, nebo friedmanová. nebo dokonce ta zaražená dana.


ajta! vlasti, plesej, bujný bude květ!
kosa bude řinčet, zpěv radostný zně-het!

10 komentářů:

dudek teh blog-gluttonizer :) řekl(a)...

To je prostě výbornej blog, to je marný. *THUMBS UP* (Jen tu "chieuse" slovník nezná.)

pseudointelektualka řekl(a)...

chieuse = prudička, voserka.
(neologismy rule.)

saladdin řekl(a)...

jj, mel by tu byt nejaky aktualizovany sloupek pro frankofoby

jinak hezke, jeste s tou gradaci v poslednim versi ;-D

dudek řekl(a)...

:D

Aslam řekl(a)...

Dana je náhodou do světa, vsadím se, že alespoň v mládí závodně boxovala ...

Anonymní řekl(a)...

evidentne mi neco unika (dana), ale bavim se narame :) ... jen tak dal at mam co cist :) (ne ze bych nemel co cist, ale nez V.Pavlicek na sto zpusobu to radi pseudointelektualka na jeden zpusob :)

-PJ-

Aslam řekl(a)...

Dana: http://www.bbc.co.uk/czech/interview/drabova2.htm - foto+mp3- noodolatelné ;-)

kristinka řekl(a)...

sakra olusko... jako bys psala o mne (az na toho souseda :D)... takhle na me jaro snad jeste nelezlo... jesteze adam je "na dostrel" :)

Aslam řekl(a)...

... a Dana skoro půl hodiny cesty tramvají ... :-/

saladdin řekl(a)...

rofl