sobota, června 03, 2006

Dnes v noci...

ne, žádný strach, nebudu vám povídat o souchotinách a křídlovce. je to mnohem prozaičtější. quoique...!

dnes v noci se mi zdálo, že je volební víkend. že koukám v dijonu na české zprávy a vidím, jak klaus vhazuje lístek do urny a za cvakání blesků říká, že si půjde se synem zajezdit na kolečkových bruslích. já vím, trochu se mi to v hlavě míchá. ale musíte uznat, že i ve snech zůstávám dámou, neboť ctím barvu.

(... jsem zapomněla říct, že volím v praze. máma mi přichystala doma na postel něco pro zasmání. to něco pierre bleskurychle nalepil na zrcadlo, takže když jsem si šla nic zlého nečujíc zkontrolovat vizáž, málem jsem dostala infarkt. místo mého blonďatého ksichtejčku na mě vybafla voranžová hlava premiéra Paroubka, nabízejícího mi jistoty a prosperitu.
když o tom teď tak přemýšlím, možná to vlastně nebylo pro zasmání, ale memento mori.)

no prostě jsem ve snu byla v dijonu s milovanou spolubydlící v nějakém strašném pokoji 4x4m, prosyceného smradem prošlé šunky a dívčího internátu. a najednou kdo to neklepe na dveře! pán riaditeľ a paní ředitelová v doprovodu václava klause a několika goril v černých brýlích. a že prej, kde je večeře a že se tohle nedělá, nechat prezidenta o hladu. i postavily jsme na knedlíky a konverzovaly jsme a já se celou dobu strašně bála, že udělám nějaký foe pah, za který by mě pán riaditeľ mohl mít nerad.
když jsem se konečně začínala rozehřívat a chystala se všem jasně a přehledně vysvětlit, co si myslím o politické situaci v ČR, václav klaus utekl. prostě se zvedl a odešel. ochranka mi mávala z černé prezidentské helikoptéry a já stála jak solnej sloup s knedlema v ruce.
"ale vždyť jsme se ani nerozloučili!" volala jsem zničeně do hluku motorů. "a vůbec, neměl vy jste bejt se synem na bruslích?"


je to definitivní: někdy je moc prostě příliš a posty začínající "dnes v noci" by se měly odehrávat buď v nočním klubu na gothic party, nebo vůbec ne.

8 komentářů:

kristinka řekl(a)...

rofl

dudek řekl(a)...

:D
Já sem měl dneska taky moc hezkej sen, ale tak ostře si ho nevybavuju ... :)

Anonymní řekl(a)...

Hej, vysvetlete mi nekdo co to vubec je ten "rofl" ? Prosim ! Ad

pseudointelektualka řekl(a)...

rofl = rolling on floor laughing. internetová zkratka, je jich v tomhle duchu víc, třeba socl (sitting on chair laughing) nebo wtvl (watching tv laughing) a tak dále.

pro mě je samozřejmě rofl od kristinky velkým oceněním a říkám za něj: ď!

Anonymní řekl(a)...

Dekuji dekuji, uz je mi vse velice jasne :) Jinak koukam, ze mate teda pekne slozite nocni starosti s Pierrem... Ad

Tomas Ruta řekl(a)...

Zajimave...ja jsem volil na ambasade v Londyne; pry 499. volic.

saladdin řekl(a)...

pekne, napul Freud napul ucebnice sloupku

saladdin řekl(a)...

tomas: to jsou ti, co levici sebrali v jižních Čechách jeden mandat :-))