neděle, června 11, 2006

neděle, 11. června

dnes jsem se u místního rybníku pekelně spálila. ramena i záda mám v jednom ohni (vypůjčená osmička holt nezabírá jako moje obvyklá pětadvacítka), kůži na nohou rozedřenou od sandálů, ve kterých jsem se rozhodla ujít těch šest kiláčků tam a zpátky i přesto, že jsem je od července neměla na sobě. pálí to, pálí, ale nemůžu se smířit s představou, jak zítra půjdu do lékárny a stejně jako polovina města řeknu: jeden panthenol, prosím. prozatím se tedy mažu tělovým mlékem, zavřená v pokoji, protože před alicí se prostě promenovat nahá nemůžu. vystavuju se aspoň sousedovi z protějšího baráku, ten se musí bavit! nahatá, lesklá holka před počítačem, do zad bledě vypálený proužky od podprsenky, jinak rudá jak anglickej turista.
a ze včerejšího chození po paříži lehký úžeh.


začalo léto, hurá!

2 komentáře:

saladdin řekl(a)...

doslova prosluneny post :-)

Anonymní řekl(a)...

Juuu, take si hrajes na humra ? Alespon enekdo, kdo tedy muze chapat me neprijemne prvotni kazdorocni setkani s letnimi paprsky ! Navic jsem se konecne musela smirit s tim, ze jsem na slunko ocividne alergicka : mam nos, jakokdybych si z neho utrhla kus kuze, fuj fuj... Tak urcite nezanedbej chozeni do lekarny, jinak dopadnes jako ja !! Ad