středa, června 28, 2006

rozdělení času o zkouškovém

hrubým odhadem:

hořekování nad tím, že se tu mikroekonomii nikdy nenaučím: 50% učících jednotek
nadávání, že nedisponuji jedinými smysluplnými poznámkami: 38%
sebezpytování, proč jsem si tedy nedělala pořádné poznámky: 0,3%
vysvětlování, že to prostě nešlo: 0,7%
nostalgické vzpomínání na zcela pochopitelnou makroekonomii: 2%
učení se mikra: 19%


máte to taky tak?

15 komentářů:

saladdin řekl(a)...

socl, ta 19 tak odpovida :-)

chloé řekl(a)...

"máte to taky tak?" - ne, mám prázdniny. jinak mně zas neúměrně velké procento spolyká deprese nad tím, jak strašně málo se učím. logický by bylo přelití času z "deprese" do "učení", ale...

pseudointelektualka řekl(a)...

chloé: "ne, mám prázdniny" - tak to jsem NECHTĚLA slyšet.

vrrr.

chloé řekl(a)...

no, já vim. snažila jsem se to nenapsat, ale nepovedlo se.

Tomáš Ruta řekl(a)...

Ja ted maturuji; a v zivote jsem nemel vice casu nez za posledni 3 mesice. Na druhou stranu jsou A-levels asi v leccems jednodussi nez ceska maturita...

pseudointelektualka řekl(a)...

nabízí se laciný vtip: nevím, jestli existuje něco lehčího než česká maturita.

ale ne, ve skutečnosti jsme měli všichni nahnáno a obligátní větu "je to fraška" jsme pronášeli až s vyznamenáním v kapse.

hodně štěstí! (kam dál, mladý evropane?)

saladdin řekl(a)...

"s vyznamenáním v kapse" tak to jsem zas nechtel slyset ja :-E

Aslam řekl(a)...

pseudo: Jakto? My si to učení přece užili ... ;-)

pseudointelektualka řekl(a)...

sal: njn, to mi bylo jasný, ale chloé mě nejspíš nakazila. napsalo se to tam tak nějak samo.

aslam: a jak! tuhle jsem nostalgicky zavzpomínala na:

http://jack-daniels.blog.cz/0605/ultima-est

10395 řekl(a)...

Někdy mám dojem, že na naší škole jsou prázdniny především od toho, aby člověk vůbec dodělal akademický rok - takže to vlastně skoro žádný prázdniny nejsou (což pseudointelektuálku jistě potěší :-)
Co se týká rozdělení času, u mně cca 40% časových jednotek zabírá ujišťování se, že "zejtra se už teda vážně začnu učit", 30% hořekování "proč jsem sakra nezačala dřív" a zbylých 30% samotná práce smíchaná s občasnými hysterickými záchvaty typu "já to nestihnu, takže mě určitě vyrazej ze školy".

Tomáš Ruta řekl(a)...

pseudointelektualkja: Oxford mi bohuzel nevysel, takze pristi rok se stehuji do Yorku, jako zalohu mam Durham

Tenhle rok jsem se vubec na uceni nemohl soustredit... Najednou mi prislo, ze je na svete tolik mnohem dulezitejsich veci nez to, zda dostanu z History A-level 95 nebo 85%. Zkratka me skola letos intelektualne spise svazovala...a ja chtel letet vys. Snad to bude pristi rok lepsi.

dudek řekl(a)...

Já strávim vždycky spoustu dní odkládánim a ten poslední před zkouškou, když už neni zbytí, ty procenta vzrůstaj postupně až na 100 % těsně před zkouškou. :)

chloé řekl(a)...

dudek: takoví stoprocentní jsou pro mě zdrojem záchvatů méněcennosti, protože když jdu na zkoušku a potkám na chodbě třicet lidí, který se učej na 100%, připadám si zase jako vyvrhel.

saladdin řekl(a)...

je potreba se naucit naopak opovrhovat jimi :-))

dudek řekl(a)...

chloé: Jako vyvrhel? Naopak máš navrch, protože mně většinou nic jinýho nezbejvá, než do toho koukat do poslední chvíle. Vždycky si řikam, a co když zrovna tohle se mi bude hodit? Radši si ještě zopakuju tohleto ... Tohle vidim prvně v životě, rychle, ať si zapamatuju aspoň "ň". Atp.
Prostě když se na to člověk připravuje s předstihem, nemá důvod tohle dělat a spíš než vyvrhel mezi ostatními si může připadat jako sám mezi vyvrheli (jedno lepší než druhý, co? :)).