středa, června 07, 2006

u řeky

v praze byla, jak jistě všichni víte, kosa. v noci na pátek jsme s pierrem venčili psa a náhodný kolemjdoucí pejskař se snadno mohl stát svědkem dvojjazyčného dialogu, zcela padlého na hlavu.

"koukej na ty auta! vono je snad na těch kapotách namrzlo!"
"namehrzlo?"
"gelé."
"ah. non mais c'est n'importe quoi, olga, on est au mois de JUIN!"
"já vim, ale podívej!"
"non mais vraiment, puisque je te dis que c'est n'importe quoi!"

druhý den jsem si na internetu přečetla, že teda jako nejsem blázen a že byla v noci fakt klendra. hřát mě tedy krom norského svetru a kabátu mohl též i pocit vítězství.


a takhle to vypadalo na nábřeží. foceno by pierre catalan, 3. června, ano června 2006. povšimněte si, prosím, dvou věcí: zaprvé toho dra-ma-tického nebe, o kterém byste určitě bez rozmýšlení řekli: "listopad!", a zadruhé hladiny Vltavy. takhle vysoko fakt bejt nemá.

6 komentářů:

dudek řekl(a)...

:) (Norskej svetr, kabát, vítězství ... to mně by už bylo zase vedro. ;)

(Jinak dvojjazyčný dialogy rulez.)

Petře řekl(a)...

Mohli byste se nadchnout na fotku!

chloé řekl(a)...

Ale zas, za takovou fotku to stálo, ne? Až vypukne v Praze ptačí chřipka, prodáte ji na titulky všech novin a budete slavný a bohatý! A budete si moct koupit tolik norských svetrů, kolik se vám zachce! A tamiflu.

pseudointelektualka řekl(a)...

chloé: poslušná! na ptačí chřipku jsem si na tom nábřeží samozřejmě vzpomněla a honem jsem Psovi vyndavla klacíky z tlamy a pierra táhla domů. bolest hlavy a zimničné stavy byly pak samozřejmostí.

na druhou stranu ale má pierre pravdu, tahle se mu opravdu moc povedla...

saladdin řekl(a)...

predpokladam, ze rozhovor je socl :-))

dudek (teh bird) řekl(a)...

No když sem to čet já, nic o tom, že by to fotil Pierre, tam nebylo. :) (A i jinak je to, koukam, upravený.)

Chudáci ptáci ... :/ Co to na ně, chloé, přivoláváš?