úterý, června 27, 2006

wir möchten etwas spritzen

právě k nám přišel instalatér, rozkopat záchod a na dva dny vypnout vodu.
to "právě" je důležitý. právě znamenalo osm, slovy vosum, hodin ráno. osm! no nic, kdo nezažil, nepochopí.

hádejte, co byla první věc, kterou jsem tomu svalnatému muži v montérkách řekla?
"tak já se půjdu vysprchovat. moje spolubydlící je ještě v posteli."

7 komentářů:

chloé řekl(a)...

Jo, to je hrozný. Nám jednou přišel takhle za kuropění plynař vopravovat karmu. Když zjistil, že je tak dojetá, že ji bude potřeba vyměnit, spolubydlící šla pro pomoc k majitelce bytu a já jsem vedle něj asi půl hodiny stála a snažila se rozptýlit jeho hořekování, že nemá čas a musí okamžitě vodejít. Po třetím 'dáte si kafe' mi došla řeč, tak jsem ho nechala hořekovat. Ale bylo to strašný.

domous řekl(a)...

sla ses sprchovat pred tim nebo potom, co Ti vypnul vodu? ,)

Anonymní řekl(a)...

haha a mel monterky?

pseudointelektualka řekl(a)...

montérky měl, ale pak když začlo bejt horko, sundal si je a chodil nám tu v takovejch příšernejch bavlněnejch šortkách. jinak byl ale docela milej.
sprchovala jsem se vodou, samozřejmě!
a ano, bavení řemeslníků je horší než nájezd kobylek. tenhle byl naštěstí příjemnej a soběstačnej - hned ze začátku se omluvil, že si občas mrmlá jen tak sám pro sebe, ať se nezneklidňujeme. taky to trochu vyřešilo to, že jsme s alicí obě okolo desáté ranní shodně usnuly. ten dobrý muž se na nás potom usmíval: "vstávat v jednu? to je život! no, tak já už jsem tady hotovej, jen vám tu zacpu ty díry."

dudek řekl(a)...

hehe :)

augustin řekl(a)...

tak nad tim "spritzen" jsme se dneska rano s par spoluzakama docela pobavili :-D sem jim musel vysvetlovat, ze jsi slusna divka a kdesi cosi, ze asi moc nemecky neumis a zes to tak nemyslela :-D

pseudointelektualka řekl(a)...

augustin: tak to je vidět, že jste nesledovali Alles gute! :-D