čtvrtek, srpna 24, 2006

den blbec

dnes je jeden z takových. dementních. takových, kdy se člověku chce všechna ta příkoří očíslovávat, přičemž je přesvědčen, že mu prsty na všech údech stačit zdaleka nebudou.

zpravidla se pak vokáže, že těch opravdu podstatnejch outrap je jen pár, leč i ty stačí na pořádný Dna Blbce. já jsem se dneska dostala ke třem: zjistila jsem, že (1) jsem si včera večer zapomněla vzít antibiotikum (to mám z toho, že si řeknu: jo, tak až se vrátím ze záchodu, určitě si na to vzpomenu!), že (2) jsem ztratila Studentenkarte, na které je Semesterticket, na kterém je spóóóusta peněz, za které se dá jezdit vlakem, autobusem či tramvají, ve kterých se ale normálně platí taky spousta peněz... prostě si odmyslete všechny ty Nebensätze a představte si, že ztratíte roční předplatné P.I.D. na šest pásem. tak. no a nakonec (3) jsem si zkusila spravit náladu Drážďanskými panenkami (proudly sponsored by alice, která je sama proudly sponsored ani oficiálně nevím jak), leč zvuk se tvrdošíjně odmítal linout a komp mi začal říkat něco o périphérique audio a potom také, že prý zvukové zařízení neexistuje. čuju v tom takový průser, že se bojím i restartovat.

do toho počasí způsobuje externí návaly slash zimničné stavy (rozuměj: z deseti na pětadvacet a zase zpět) a ztracená karta pro změnu paranoiu z revizorů, vztek na sebe samou i všechny okolo a migrénu.

(dobré zprávy by samozřejmě taky byly. třeba že bolest v krku zázračně ustoupila a podařilo se mi... nechci to zakřiknout, ale... no... možná se mi podařilo vypálit archivovací DVD... jistýho není nic, ale už to, že miláček začal vrčet a ten disk se uvnitř vrtěl, je u mé vypalovačky úspěch. jenže tahle potěšení prostě v šedi dne blbce zanikají, takže jako by se nestala.)

dobrou noc a snad zas někdy na viděnou, jdu na ten restart.

1 komentář:

dudek řekl(a)...

"dnes je jeden z takových. dementních." - :/
"prsty na všech údech" - hezká aktualisace za "všechny prsty", jen co je pravda. ;)
"prostě si odmyslete všechny ty Nebensätze" - :D ...
"a představte si, že ztratíte roční předplatné P.I.D. na šest pásem." - ... :/
"zvuk se tvrdošíjně odmítal linout" - :))
"slash" - :)
"možná se mi podařilo vypálit archivovací DVD" - nice, tak aspoň něco. ;)

Nevim, možná je lepší si všechno tohle odbýt v jeden den, než aby se to pak dlouho táhlo ... ale to se snadno řekne.
(Už moc reviewuju, zase se začínam omezovat na smajlíky.)