pátek, srpna 25, 2006

mannheim, den dvacátý

po dni blbec musí zákonitě přijít den v pohodě, jinak by nešlo o den, ale depresi.

zaprvé mi ráno došlo, že s těma antibiotikama jsem prostě jenom zazmatkovala a přepočítala se. tudíž nejsem tak blbá, jak jsem si myslela. juchů! no a zadruhé jsem potkala týpka, který se se mnou v mense bavil už včera. to jsem ho, pravda, přliš nevnímala, natož abych k němu byla milá. celou svou dnoblbcovní myslí jsem se totiž soustředila na ztracenou ecUM kartu a spóóóustu peněz. no ale přesto si mě týpek zapamatoval a hned na mě vypálil, že mi včera zapomněl říct, že když ztratím kartu, vystaví mi v Infocentru novou, na které (a teď se podržte) bude i Semesterticket, pokud jsem si ho koupila. hip, hip, hurá!
jedna by tedy řekla, že je to vesele za ní. v pondělí si holt nechá za mírný poplatek pěti eur jedenácti centů udělat kopii karty a všechno bude zas v pořádku. jup, hurá, hip.

s takovouto rozjuchanou náladou jsem se vracela domů. tedy domů: do Wohnheimu. jaké bylo však mé překvapení, když jsem místo bytu zejícího prázdnotou a především tichem vstoupila direkt na CzechTek, kde dva kucí vopálený mířili fotbalovým míčem na krabici od pizzy!
přistěhovali se k nám angličani. nejdřív jsem si myslela, že je to príma, že si popovídám taky anglicky, ale chlapci mě záhy vyvedli z omylu. anglicky sice ano, ale s welšským přízvukem, a hlavně - o čem? z nenucené konverzace, pokud tedy může být konverzace přes 80 decibelů nenucená, vyplynulo, že jeden z mladíků chce po škole vstoupit do armády a má rád wagnera.
nato odněkud vyštrachal velice, velice dlouhý klacík (technicky vzato to mohla být rákoska, kdyby neměřila silně přes metr), začal s ní švihat k lýtku (čti: imaginární holince) a říkat: "if you're a naughty girl...!"
druhý týpek se zdál normální. do chvíle, než jsem zjistila, že to on pouští to strašné dunění. "moje bedýnky jsou trochu vytuněný," prohlásil a šel mi je hrdě představit. tři kubické metry, ze kterých se linulo duc, duc, duc, duc, duc, duc, duc, duc. a taky dum-a, dum-a, dum-a, dum-a!
"I don't really like dance music," utrousila jsem. to byla lež. já ne-ná-vidím cokoliv elektronického na čtyři!*
"oh, and what kind of music do you like, then?"
"oh, I like the Beatles!"
"she likes the Beatles!"
"I like the Beatles, too! I mean, I don't have any of their music here but hey, I like them!"
aha. takže to tu bude ducat furt.
"a co je zač, ten Nikita?" ptal se wágnerovec s mým talířem pod ústy a s mou utěrkou kolem krku.
"no... on je takovej..." a mně najednou přišel Nikita bez smyslu pro humor jako vrchol slušnosti a spořádanosti a bezpečí. "je takovej verschlossen, das kann man sagen?"
"určitě! so we'll have to show him some GOOD TIME!" překřikával rámus majitel vytuněných bedýnek.
ne! pomoc! snad nechtějí chudáka Nikitu, který pracuje, aby si vydělal na studia, vaří si domácí polívčičky a po odpolednách hraje na kytaru - snad mu nechtějí máčet hlavu do záchoda, jestli se mu ducání nebude líbit!
... snad nic obdobného nechtějí provádět se mnou?
"man kann nicht immer nur studieren und lesen. that's not university for me! für mich, es ist Party, Party, und mehr Party!" řve hrdý majitel sterea.
"hell yes!" přitákává do rytmu wágnerovec. možná nepřitakává, možná se mu jen klátí hlava z těch otřesů, co probíjejí podlahou. bože můj, jak já nesnáším house.
"možná by to tu chtělo zítra uklidit, co ty na to, alec?"
"jasně, a taky bychom tomu mohli dát trochu homey touches, ne?"
"vždyť tu je výzdoba, ne?" říkám já.
"yeah, well, they're memories, okay, but they're not our memories, you see? so what're we going to strip off?" rozhlíží se oba po zdech.
"I'd like to keep the map," navrhuje wágnerovec.
"the map is good. und du, olga?"
"mir ist es alles egáááál!" zpívám radostí. "já se totiž za čtyři dny stěhujúúúú!"


zas tak radostně mi ale není. možná se totiž nepřestěhuju: když jsem se snažila dovolat majiteli, neslyšela jsem vlastního slova...
____________________________________________________________________

* doby, ne písmena.**
** ano, čtu Pratchetta.

2 komentáře:

saladdin řekl(a)...

aj aj
novy bytecek ziskava na cene

dudek řekl(a)...

"po dni blbec musí zákonitě přijít den v pohodě" - :D správně.
"všechno bude zas v pořádku. jup, hurá, hip." - no vidíš. *THUMBS UP*
"dva kucí vopálený mířili fotbalovým míčem na krabici od pizzy" - hehe :)
"ale s welšským přízvukem" - to jako poznáš? :o (Jestli to je ten velšskej přízvuk, co myslim, tak ten mi připadá náhodou docela "user"friendly. :)
"a říkat: "if you're a naughty girl...!"" - bože ... :o
"ne-ná-vidím cokoliv elektronického na čtyři!" - :)
"mně najednou přišel Nikita bez smyslu pro humor jako vrchol slušnosti a spořádanosti a bezpečí" - :)
"doby, ne písmena" - no na 4 písmena by to bylo docela těžký ...