pátek, srpna 25, 2006

subject: buddy

přišel mi email od mé Buddy. (das) Buddyprogram je v zásadě dobrý nápad. jeden nejmenovaný z francie se takhle zbuddyoval se svou buddy z VŠE docela mile. jedna bezejmenná francouzka mi tu přes svého buddyho představila mého prvního živého němce (!). jiný bezejmenný (bludný holanďan) se svým buddym chodí na večeře. a tak dále, a tak dále. prostě bezva nápad.

leč v praxi to někdy vypadá takhle:

I am studying business in the 8th semester at the University of Mannheim. My majors are marketing, international management and banking/ finance. Besides university I really like to do sports (tennis, golf, swimming, skiing, running, ...) and travelling.

banking/finance?
sport?!
TRAVELLING? já se mám bavit s někým, kdo se rád přesouvá z místa na místo? je snad něco, co mám ještě méně ráda, kromě snad trancu/dancu/housu/drum´n´basu?

You should send me all your questions and matters so I can help you here in Mannheim.

no děvče, to se ti lehko říká, když máš celý léto prázdniny a přijedeš si, až když už všechno sama zařídila...! a se zápisem do předmětů přes nějaký strašný systém a nefunkční internetový stránky (je vidět, že jsme Sozialwissenschaften) mi asi nepomůžeš.

a douška na závěr: By the way, one of my friends is from Poznan in Tzech Republic. Is that close to where you are from?

(na to sice saladdin zajásal: "ta holka má body!", ale mě to moc neuklidňuje. přece jen po dvou letech života ve východoevropském cyklu sciences po, kde cizinci sypou z rukávu fakt o zemích východní evropy víc, než jste kdy chtěli vědět, je to trochu nezvyk.)

zde je ta anketní otázka: mám si zažádat o změnu buddyho?

7 komentářů:

Aslam řekl(a)...

Posen? Breslau? Danzig? Oberschlesien? Všechno by měli znát ... ;-)

Anonymní řekl(a)...

Ať zažádat či nezažádat, tomuhle doporučit večry pod lampou s atlasem ... To je na pěst ...

-PJ-

Lucka řekl(a)...

Uklidnuje me, ze jeste nekdo, kdo travi zivot presouvanim se z mista na misto, to nesnasi...uz jsem si myslela, ze mam nejaky problem :)

Tomáš Ruta řekl(a)...

Tak Mannheim:)..tam mam ted od leta take kamaradku, akorat pujde studovat do Heidelbergu. Byli jsme spolu v Kielu jako vedouci na tabore.

Popisuj to prosim verne, treba to zatrese s mym planem jit jednou studovat do Nemecka. Spoleham na Tebe.

dudek teh unbidden reviewer řekl(a)...

pseudointelektuálka:
"(das) Buddyprogram", "zbuddyoval" - :)
"já se mám bavit s někým, kdo se rád přesouvá z místa na místo?" - hehe, takhle samostatně to je docela vtipná věta. :)
"nějaký strašný systém a nefunkční internetový stránky (je vidět, že jsme Sozialwissenschaften)" - jj, to je asi všude stejný ...
"cizinci sypou z rukávu fakt o zemích východní evropy víc, než jste kdy chtěli vědět" - nice :)
aslam: Tvoje poslední komenty se, koukam, nesou v jednom duchu ... :o
anonymous aka -PJ-: Já bych se tak nečílil, v zeměpise se chybuje snadno ... aspoň se snažila. :) (Asi nesleduje polskou ligu ... jinak by jí musel uhodit do očí název "Lech Poznań", nikoliv Čech. :)
lucka: :)

saladdin řekl(a)...

ryvju v komentu - luxus

saladdin řekl(a)...

Aslam na to vychodni Prusko pokukuje proste neustale :-)