středa, září 27, 2006

cassé!

tak tohle se mi stalo po hodině Veřejné mínění a politische Meinungsbildung (?), ve které jedna mladá němka zcela vážně tvrdila, že veřejné mínění nemůže existovat bez demokracie. no považte! pokud jste někdy zkusili obhajovat svůj názor v jazyce, který rozhodně neovládáte, pak si umíte představit, jak jsem té nebožačce vynadala. ("Nein, nein, das ist aber nicht so! Weil... weil... das ist einfach nicht so.") profesor mi na konci hodiny poděkoval, že jsem rozproudila diskuzi. mám ale dojem, že svůj vděk vyjádřil poněkud zvláštně...

(klikni!)







4 komentáře:

dudek řekl(a)...

ad celá ta prostřední část - lol! :D *THUMBS UP*
ad strip - vždyť tě ale pochválil hned dvakrát, patricipovalas, a ještě mluvíš kromě němčiny dobře I anglicky ... a problémy s gramatikou? Ty maj i vysokoškolský studenti rodnýho jazyka (aspoň na češtině jo), takže tim se netrap.

ad "Ano, nevadí vám to?" - tu první větu bych ještě nějak dohromady dal, ale tohle? :) Ty se vážně učíš hrozně rychle ...

kristinka řekl(a)...

ten strip me dostal... fakt roflozni :D
btw. mohla bys prosim zkusit trochu vytweako-up-ovat odkazy (treba zrovna ten strip) ... vzdycky se mi to otevre ve stejnym okne a ja to pak naivne zavru a pak musim znova otvirat celej blog :)

pseudointelektualka řekl(a)...

dudek: no dík...! a ani snad nevadí, že tam chybí to ř.
kris: aha, podle mě to záleží na tvým prohlížeči, protože mně se to otevírá v novém. ale jestli víš, jak to spravit, sem s návodem.

kristinka řekl(a)...

to je divny, mne se to deje i v ie i ve ff... tak nevim, mozna jsem jen divna... ale ja to nejak zkousknu :D