středa, září 13, 2006

kulturní šok

nápis na dvěřích dívčího záchoda (mimochodem, i záchod má číslo: B6 011):

Bitte, benutzen Sie die Klobürste!
Alles andere ist eine Schweinerei!




a já žila v přesvědčení, že tyhle věci se v německu rozumějí tak nějak samo sebou.


7 komentářů:

Ka řekl(a)...

Přeložíš? :)

pseudointelektualka řekl(a)...

hm. já ti nevím, jestli to v rámci rovnováhy v soustavě nemám nechat jen v originále, když už jsem francouzský vsuvky taky nepřekládala.
na druhou stranu německy sama nemluvím, takže mi to přijde o něco míň samozřejmý...

takže tady to máš:

používejte prosím štětku! všechno ostatní je prasárna! (tu schweinerei jsi ale vážně mohla dát.)

dudek řekl(a)...

lol :o
(A já zas žil v přesvědčení, že existujou i jiný činnosti, který se za prasárnu nepovažujou.)

dudek řekl(a)...

Btw, zajímavá kniha, co čteš. Aspoň tak vypadá. (Maj to na wikisource: en.wikisource.org/wiki/The_Awakening_%28Chopin%29)

Anonymní řekl(a)...

To je asi mistni zvyk ja mam na zachode tady v Heidelbergu neco podobneho (zitra pastnu presne zneni).

Ale to tve nadrzovani franstinarum se mi vubec nelibi, melas je nechat vycukat .. ja kdyz pastnes neco ve francouzstine trapne mlcim a text prechazim (jsem liny hledat slovicko po slovicku a je mi trapne se ptat :) )

Co to kafe? Nedele? :)
-PJ-

pseudointelektualka řekl(a)...

neděle je fér! zavolej, brouku, zavolej mi do klubu!

Anonymní řekl(a)...

koukam, ze jsi byla nejaka rozjeta :)

Jinak tady hazim dukaz ohledne podivne badensko-vürtenberske Toilettenpolitiky

http://album.inmail.cz/*janda?166766


mimochodem, vite kolik mel Fridrich Falcky deti a proc prijal titul cesky kral? :)
(dneska jsem byl na zamecke prohlidce :) )
-PJ-