neděle, září 03, 2006

rozvrh

tak jsem si po několikadenních útrapách sestavila velmi zajímavý rozvrh, který navíc i vyhovuje pravidlu "nic v pátek a před desátou ráno".
Stefanie (ano, je to první němka, se kterou jsem tu promluvila, a rovnou má jméno jak z Doktora z hor) v Akademisches Auslandsamt mi řekla, že jako Erasmus mám právo prostě jen tak přijít na první seanci a že mě do něj zapíšou...
zdá se mi to příliš jednoduché a nevěřím tomu. nic jiného nám ale nikdo neporadil, tak mi nezbývá než doufat. mám ale takový nepříjemný pocit, že jediné, co z pracně vymysleného rozvrhu nakonec zbyde, bude přednáška (Vorlesung, maminko, DIE!) Datenerhebung v rámci Basismodulu Statistik.
uh.

2 komentáře:

saladdin řekl(a)...

seanci? lol, chybi uz jen kanape, jinak je Mannheim vybavenej vic jak dostatecne

dudek řekl(a)...

To poslední slovos mi sebrala z úst ... :) (Ne, jako fungovat by to mělo, zvlášť když ti to bylo ještě takhle explicitně řečeno.)