sobota, října 07, 2006

událostí tohoto týdne...

... je bezpochyby čtvrteční Zelený Raoul.
je tak geniální, že - že - že jsem asi půl hodiny nebyla schopná mluvit o ničem jiném a jen jsem hýkala a ptala se všech okolo, jestli už ho četli a jestli i jim připadá tak vtipný.


už jste četli zelenýho raoula č. 608? taky vám přijde tak vtipnej?

12 komentářů:

chloé řekl(a)...

Nečetla. Nemám to spočítané, ale u Z. R. jsem se nezasmála dobrých 5 měsíců, možná dýl. Každopádně dám vědět, až bude 608 na netu nebo si ho koupím.

chloé řekl(a)...

:-DDDDDDDDDD

Ano. Připomnělo mi to můj oblíbenej díl, kde Chirac se Schröderem nadávaj na barbarské nekulturní Američany (dokonce jsem ho našla - č. 434 ).

Honza Kral (alias Mulder) řekl(a)...

Ahoj, jak tak koukam, informace se siri nadsvetelnou rychlosti:) Docela by me zajimalo, jak si narazila na muj blog(jen takova normalni lidska zvedavost)? Ale vidim, ze rozhodne nebudu jeden z mala... Jak si prezila tyhle dva roky v Dijonu? Budu potrebovat asi nejakej navod, co takhle mi dat svoji Skype nebo MSN adresu? A co se tyce delky a cetnosti prispevku, vez:), ze to pouha stage d'integration mi dovolila tohle vsechno - zitra zacnem naostro a vsechno se zmeni. Zacina mi z toho hucet v hlave...


Jo, a mas peknej dizajn blogu, to se musi nechat:)

pseudointelektualka řekl(a)...

chloé: hamburgery a žvejkačky, ohoh!

kristinka řekl(a)...

olushka... a kde ho najdu?? jsem zvedava a reflex tu zorvna nemam :(

kristinka řekl(a)...

tak 608 jeste neni onlajn... asi si budu muset pockat ;)

dudek řekl(a)...

(Nečet. :)

A. řekl(a)...

no, kamaradka, uz to hodili online. je to mazec, asi si to barevne vytisknu a nalepim na dvere. takove memento tve hany a hany :)

pseudointelektualka řekl(a)...

jj, tys ho musela ocenit čtvernásob!

dudek řekl(a)...

lol :D

domous řekl(a)...

no. zas tak vtipny mi to neprislo. mozna proto, ze to Tvuj clanek tolik chvalil :)

nebo proto, ze nemam takovy vztah ke kunderovi, k polakum, madarum jako Ty :)

anyways, mej se hezky.
d

d řekl(a)...

a pro uplnost link na dil:

http://www.reflex.cz/Clanek25192.html