sobota, listopadu 25, 2006

Über Geld spricht man nicht, Geld hat man.

přátelé, nepřátelé, maminko, alicin tatínku,

na odpolední pochůzky po městě jsem dnes vycházela s 60€ v bankovkách, plus cca jedním eurem v centových mincích. nyní po návratu mám v peněžence EUR 15, plus cca čtyři cenotvé mince. v mezidobí jsem se stala hrdou majitelkou následujících položek:
  • zhruba 200 stránek powerpointových prezentací z přednášek, vytisklých v CopyCentru naproti Uni, protože má (pierrova) tiskárna sabotoje jakýkoli soubor větší než 60 kB, bratru za 9,86,
  • balení vitaminu C za 8,94,
  • široké červené čelenky z Woolworth's za 0,99,
  • sady čtyř zvýrazňovačů, protože ty z prahy byly ergonomicky tvarovány pro leváky a že by se daly používat opravdu ke zvýrazňování, při pohledu na ně zatím nenapadlo lautr nikoho, za 1,59,
  • drobného nákupu typu Schokovanilletasche, cukr a tři tvarohy za 8,43.
a teď mi řekněte, kam se poděl ten zbytek!

(já samozřejmě dobře vím, jak obdobné případy končívají. nešťastnice se popadá za hlavu a s úlevou hýká: "já hloupá, vždyť jsem cestou zaplatila složenku!" nebo "ahá, já se cestou stavila v knihkupectví!", popřípadě nespokojeně mává rukou a mumlá: "no tak jsem to asi někde prochlastala." přesto ale trvám na tom, že tentokrát se mi nic takového nestalo. na trase dům - copycentrum - lidl a woolworth's - dům jsem prostě nemohla chlastat, ani kdybych chtěla!)

_______________________________________________________________

update (tak to bylo rychlý): cestou jsem se stavila v kině a koupila dva lístky na kanadský film o incestu "Bruder und Schwester", za 11€.
děkuji, že se mi nesmějete.

7 komentářů:

dudek řekl(a)...

Nakonec mi z toho jako nejlepší investice vychází to nejlevnější - čelenka. :)

Njn, za "Bruder und Schwester" člověk utrácí, ani neví jak. ;)

dudek řekl(a)...

Jinak samozřejmě body za nadpis a oslovení. :)

lední brtník řekl(a)...

u svojí tiskárny zkus změnit: menu start / nastavení / tiskárny / pravým myšem na tvoji - vlastnosti / záložka upřesnit: zkusit přepnout z "řadit dokumenty do fronty" na "tisknout přímo na tiskárnu"

kristinka řekl(a)...

to mi neco dost silne pripomina.... :(

saladdin řekl(a)...

dudek: lol, jj, bruder prijde draho
jinak ordinalista ve mne si rika, ze Schokovanilletasche, cukr a tři tvarohy vypadaj za 8€ jako lepsi koupe nez baleni cecka :-))

filuta řekl(a)...

no je to sice trochu klišé (trošičku), ale tohle indikuje jednoznačné matematické sklony (prostě jsem si nemoh pomoct, no), zvaž to (ještě je čas)

pseudointelektualka řekl(a)...

filuta: máš recht, dennodenně lituju, že jsem nešla na ekonomku!