sobota, listopadu 11, 2006

instantní spravovače nálady

pozor, pozor, následující post obsahuje neužitečné obrázky!


1) Marzipankartoffeln. (smažený, dudku, rozhodně nejsou, zato obalovaný ve skořici a plný tuku.)

2) SWR1. to je německá verze Radiožurnálu, bzw. jakékoli jiné stanice českého rozhlasu. prostě se rovná prázdninám a babiččině kuchyni. (ne že by libovolná z mých babiček vařila nějak skvěle. radiožurnálu to ale už stejně nikdo neodpáře.)

3) BH 90210, nebo ještě lépe Chůva k pohledání/The Nanny/Une nounou d'enfer. já vím, já vím, ale aspoň je to židovka.

4) Lindt Menthe Intense/Minze Intense - do zásoby rovnou půl kila. a klasicky After Eight.

5) libovolná kniha Terryho Pratchetta.

6) Reflex a snídaně. (a k tomu Beat. optional.)

7) Whose Bed Have Your Boots Been Under od Shaniy Twain. holka, která si založila kariéru na tom, že zpívá upocenejm dřevorubcům (mhm!) v žánru, co nikdy nebyl v módě, "Any man of mine better disagree/ When I say another woman's lookin' better than me/ And when I cook him dinner and I burn it black/ He better say, mmmm, I like it like that", nemůže než potěšit.

8) barokní kostel a obraz Marie Terezie. nebo aspoň Franze Jósefa. nic, přísahám, nic nepřipomene domov v tureckém vyhnanství natolik... pseudointelektuálně.

9) ale...! (bubny, fanfáry.) ale hlavně, dámy a pánové, hlavně 30 minut M*A*S*H 4077 ! 20€ za zakoupení jedné celé série se ukázalo být nejlepší investicí posledních měsíců. proč? tak zaprvé, alan alda je neskutečně sexy. zadruhé: "I've got a soft spot for Klinger. He looks a little like my son, and he dresses a lot like my wife." zatřetí: "She kicked me and then she messed all my files from M to Zee and everything... And then she got mad." a začtvrté: "Attention everybody. Incoming wounded. Get yours while they last. Tell your friends."


bonusové je tu vědomí, že všechna tahle malá štěstí si člověk za peníze prostě koupí. tak proč si je odpírat, dokud můžem.

konec hlášení.



***

update:

tak se mi to, vážení, rozleželo. dokonce ve formě platónovského dialogu! asi takto:


Intello: děvče, ty jim tady cpeš The Nanny a přitom se na ně podívej! takoví inteligentní lidé! ti se jistě uklidňují zeleným čajem a četbou Heideggera...
Pseudo: Heidegger, Heidegger was a boozy beggar!
Intello: ... nebo Wittgensteina.
Pseudo: a boozy swine, that's who he was!
Intello: jak chceš. ale pak si nestěžuj.
Pseudo: no ne, vážně, ukaž mi někoho, koho heidegger vytáhne ze splínu.
Intello: no mě. tebe tím pádem taky. když je ti mizerně, pár stránek o evropské integraci ti zaručeně spraví náladu!
Pseudo: jo, ale jenom proto, že se všichni jmenujou Rabinowitz nebo Silberstein! a taky proto, že se vysmívaj polákům.
Intello: a francouzům.
Pseudo: a francouzům. každopádně heidegger ještě nikoho z plna hrdla nerozchechtal.
Intello: jsi si tím jistá? a co třeba 10395?
Pseudo: ta nad ním pláče.
Intello: schválně. tak se jí zeptej.
Pseudo: tak se jí zeptej sama!


tak se ptám. všech. jaké jsou vaše zlepšováky nálady?
(v tuto chvíli bojuje Pseudo s Intello o zakládání řetězovky: "jsi nafoukaná, řetězovky zakládají zásadně jen zasloužilí bloggeři!" "já ale pomalu už jsem zasloužilá bloggerka!" "tak si představ alici, jak sedí ráno v práci, čte si tohle a ušklíbá se nad obazovkou." ale protože jsem asi fakt víc Pseudo a protože vím, že občas chybí inspirace a nový post by se hodil, házím řetězovku na dancefloor. odpovídejte, písmáci, a posílejte dál!)

13 komentářů:

kristinka řekl(a)...

marzipankartoffeln by mi taky zvedly naladu... ;) jinak post opet velmi kvalitni :o)

dudek řekl(a)...

"obsahuje neužitečné obrázky" - hehe :)
"zato obalovaný ve skořici a plný tuku" - :) O. K., tak to budeš muset aspoň vzorek přivezt, ať taky ochutnam. ;)
"bzw." - ta zkratka mi zní (resp. vypadá) povědomě, ale stejně sem musel nahlídnout do slovníku ...
"všechna tahle malá štěstí si člověk za peníze prostě koupí" - tjn, to je fakt. :)

Moje? No, kostel bych tam asi neřadil. :) Ani MASH. Takže mi to vychází na 1) jídlo (zejm. sladký) - to je zaručeně spolehlivý, 2) zazpívat si s textem před očima a empétrojkou v uších, 3) noční procházka - ta taky nikdy nezklame (ale dá se uskutečnit jen v noci, to je drobná nevýhoda), 4) Road Runner (toho jsem před nedávnem objevil a nemůžu si ho vynachválit :), 5) - a to jsem měl dát na první místo (i když to neni odstupňovaný) - prestiz a blogy. To je všelék.

(Nemaje dostatek bloggerskejch zkušeností, nevim, jestli se na řetězovky odpovídá vlastnim postem, nebo jenom v commentech ... (?))

pseudointelektualka řekl(a)...

kristinka: já je nechala na zemi a sežrali mi je mravenci!

dudek: no právě že vlastním postem. ale správně bych taky měla vybrat pár vyvolených, které nakazím, a ne takhle paušálně vykřiknout do contact listu. a ty bys pak měl taky dvěma třema nebožákům poslat request... no ale stejně dík, road runnera neznám, třeba zkusit.

Aslam řekl(a)...

Já se podepisuji pod skoro vše, zejména pod body 4 a 8.
Matka taky tvrdí, že je Alan Alda sexy, nečekal bych, že budete mít někdy podobnej vkus ...
... jo a hlasoval jsem, samozřejmě, pro "módní inspiraci".

kristinka řekl(a)...

mravenci? takova ztrata!! ale zas za 59 sentu, to se da jeste zkousnout ;) o tech zlepsovacich nalady budu asi muset premyslet.... ale myslim, ze bych neco mohla vymyslet ... ;) // btw. 1) bzw byla vzdycky moje oblibena zkratka :D 2) update je bozi ;)

kristinka řekl(a)...

centu pochopitelne... to bych mohla zaradit do zlepsovaku.... aneb "kdyz se mi podari napsat vetu tak, ze nevypadam jako opila" :D

10395 řekl(a)...

Ha! Jsem v postu pseudointelektuálky! Tak to mi o dost zlepšilo náladu :-D
Pravda je, že v případě Heideggera mám spíš než k chechtání blíž k tomu pláči... A to hlavně tehdy, když toho Heideggera obhajuju u kolokvia...
Jinak dík za námět na post, sice jsem právě jeden post dopsala, ale popřemejšlim :-)

chloé řekl(a)...

ejchuchú! já jsem pro každou řetězovku (nejlepší jsou ty, kde se po vás chce přinejmenším vyplnit rodné příjmení matky a číslo účtu). u zwířete (zwire.bloguje.cz) jsem zas narazila na téma "můj oblíbený kýč". bohužel nevím, jestli "pokus o řetězový příspěvek" rovná se řetězovka. myslím, že pro mě by bylo ideální spojení "mé oblíbené kýče jako zlepšováky nálady".

pseudointelektualka řekl(a)...

aslam: výborně! kvůli tobě jsem tu možnost taky přidávala. (bude ze mě dobrý sociolog.)
kris: "... ;) // btw. 1) bzw. " - tak tohle jsem musela chvilku luštit. bzw kicks ass, nedám bez něj ani ránu!
10395: to znám! já takhle vždycky nadskočím, když mě cituje chloé. teď ale nasadila těžkou váhu, kterou hned tak nepřekoná, ledaže by o mně rovnou napsala miloši čermákovi. (taky mi trochu odstřelila ego alice, která mé jméno dala rovnou do názvu postu. tomu se říká kamarátka!)
chloé: tak do toho pojď! (do tý řetězovky, myslím. i když ten čermák... ) zvířeti to určitě taky udělá radost. pravda by se nejlíp vyjevila při otázce "máte nějaký zlepšovák nálady, který není kýč?".

saladdin řekl(a)...

bych to tu moh skoro vsechno podepsat az na ty mravence, ty jsem vyresil v jedenacti
jinak ano, road runnera je treba zkusit, ja si sice nikdy nevzpomenu jak se jmenuje (jen beep-beep), ale uz jen vzpominka potesi, podobne jako dalsi tezky vahy .. masinky, kirikou (v nemecku ted bezi v kinech celovecerni pokracovani), tom&jerry, detektiv boogie (nikdy jsem neprisel na to jak se to pise, google ho takhle nezna ... pomozte :-)) atd.

saladdin řekl(a)...

a X-men samozrejme >:-)

A. řekl(a)...

jak víš, že teď sedím v práci a ušklíbám se nad obrazovkou?
jinak ve své současné situaci vidím jen jediný spolehlivý zlepšovač...na tři. hehe.

Tomáš Ruta řekl(a)...

Ja jsem v posledni dobe zavisly na http://www.youtube.com/watch?v=ZyNNLcpBMjg&mode=related&search= ... uplifting.

Family Guy je lepsi verze The Simpsons, doporucuji - http://www.youtube.com/results?search_query=family+guy