sobota, listopadu 18, 2006

oberflächlich

oberflächlich = povrchní.

toto slovo mě dnes nad Prosekem (bohemia sekt) naučila má buddy. ano, ta, která se ptala, jestli je praha blízko poznaně. po takřka třech měsících v mannheimu jsme se konečně potkaly. ale děvče je to zlaté, jak by řekly sestry slovenky. nejvíc ze všeho mi připomíná letušku: má odbarvené vlásky, na temeni pečlivě sepnuté plastikovými motýlky, a pečlivou dikci. když něco řeknu špatně, opraví mě a inkriminované slovo či častěji celou větu rozvitou správně zopakuje rovnou třikrát.

asi ji miluju.

6 komentářů:

dudek řekl(a)...

:)

Tomáš Ruta řekl(a)...

Eindrucksvoll, eindrucksvoll. Tohle je po "wunderbar" moje nejoblibenejsi nemecke slovicko! Lobenswert vyber!

pseudointelektualka řekl(a)...

eindrucksvoll je dobrý, takovejhlech je potřeba víc.

Tomáš Ruta řekl(a)...

Myslel, jsem to tak, ze oberflächlich je po wunderbar moje nejoblibenejsi; eindrucksvoll a lobenswert je Tvuj vyber vcerejsiho Wort des Tages:)

Tomáš Ruta řekl(a)...

za myslel nema byt carka!!!

pseudointelektualka řekl(a)...

aha!

... tak to jsem ráda, že jsem se strefila.