sobota, listopadu 18, 2006

revoluce!

pseudointelektuálka goes meruňková! den přeslavný nám nadešel.

ano, switchla jsem to the beta, protože jsem už dlouho spolubloggerům na bloguje.cz strašně záviděla kategorie. a když jsem zjistila, že si na betě můžu hrát s farbičkama, bylo to jasný.

alici, kterou teď pravděpodobně přepadají v práci mdloby, protože němčina a farbičky, to je smrtelná kombinace (chce se mi napsat něco o hnědé, ale přijde mi to moc laciné), vzkazuji následující: v nabídce je jak sytě oranžová, tak nefalšovaně barrbínovská rrrrrůžová! udržela jsem se jenom kvůli tobě! (toužíte-li se dozvědět něco o vztahu alice a barev, zkuste čtvrtý odstavec.) jestli vás z toho ale bude bolet hlava, přepnu to zas na nějakou nemocniční zelenou.

tomáše rutu bych poprosila, aby zkusil napsat koment. zajímalo by mě (a dudka a předpokládám že i všechny ostatní, kteří ještě neswitchli a kterým sloužím jako pokusný králík), jak moc ta diakritika hapruje po přenosu dat.

všem bych jinak chtěla poděkovat za vlídné a povzbudivé reakce na Wort des Tages. uvědomila jsem si, jak špatně jsem předepsala odpovědi v anketě, a musela jsem ji tedy resetnout. německá sekce zatím vede, takže hlasujte, hlasujte, feedback je důležitý.

s tou revolucí, jejíž výročí včera ve vlasti slavili, nemá tento post jak vidíte společného zhola nic. chloé a alice to udělaly dřív a lépe. já tu ve vyhnanství smutním, že nemám ČT a že na netu nemůžu najít havlův novoroční projev z roku devadesát. vychutnejte si ho za mě. některé věci stačí černobíle.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na merunkovou si snad zvykneme :)

Pokud bys po tom projevu opravdu moc a moc touzila tak jukni sem...

http://old.hrad.cz/president/Havel/speeches/1990/0101.html

-PJ-

A. řekl(a)...

ale pp je to, kamaradka, ta merunkova. na beta jsem switchla taky, neb me dostal logan "blogger nouveau est arrive", ale na hrani s barvickama jsem jeste nenasla time. stejne bych asi presla jen na cernou...

pseudointelektualka řekl(a)...

Pj: dík!
alice: no bezva, to jsem ráda, že se ti líbí. "blogger nouveau est arrivé"? no krása, tohle v německu nemaj! (maximálně tak neublogger!) koukala jsem, že ti to taky rozkrabilo ty š - stačí to v templatu ručně přepsat. a jen počkej, taky tě ty barvičky chytnou! (je tak i funkce shuffle, muhaha!)

A. řekl(a)...

hehe, uz si hraju. a jsem nesmirne invencni, aby nebylo cerne moc, presla jsem na sedou...

áčďéěíňřšťýž řekl(a)...

1) Ty už máš přes stovku postů? (Kategorie to pomohly spočítat.) Tak to je hodně slušný!
2) Meruňková je příjemná. :)
3) ad anketa - nj, už jsem v menšině. :/
4) Diakritiku zkoušim ojedinělym pseudonymem sám ... 0:-)

Díky za roli pokusnýho králíka, jakkoliv tohle přirovnání nemam rád.

saladdin řekl(a)...

lol, ta transkripce asi nic moc ;-D
jinak \o/ merunkova je tradicne dobra

Tomáš Ruta řekl(a)...

Cestina holt ve svete nema na ruzich ustlano:)...davno jsem vzdal pokusy presvedcit anglickou byrokracii, aby alespon v oficialnich dokumentech pouzivala spravny spelling meho jmena.

Kate řekl(a)...

Ooh, fancy! I like it!

At first it hurt my eyes and made me go a little crazy, but my brain seems to be adjusting to the new colour now...it's a bit like cocaine in that way, really, isn't it?

Mám taky radá že nemusím psát moje jmeno když pišu komentař...už je tady! Super! Yeah! Je to velké zlepšení! Time is money, you know...

dudek řekl(a)...

Hmm, čim dál víc lidí tady neni dudek ... :o

dudek řekl(a)...

A hele, tak už jsme dva! :) (12,5 %)