sobota, ledna 20, 2007

pozitivní nálada

dnes ráno mě máma vzbudila slovy: "vstávej, nebo matka začne ječet! a mimochodem, ode dneška tu bude vládnout po-zi-tivní nálada, slyšíš!"
nevím, jestli se to "tu" vztahuje také na můj blog, ale sichr je sichr. a protože mě zrovna nenapadá nic pozitivního, co by vydalo na celý post, potěším vás raději vtipem. věnován je všem, kdo prožívají krizi počínající involuce.

"Představěj si, Kohn, já vám takhle jednou sedím v zahradní restauraci, když si vtom ke mně přisedla taková pěkná dívenka. Tak jsem ji pozval na večeři, pak jsme šli k cukráři na zmrzlinu, potom jsme navštívili kino, odtud jsme přešli do baru na skleničku, pak jsem ji pozval k sobě domů a tam jsme se třikrát, představěj si, Kohn, třikrát jsme se pomilovali."
"Já jim úplně věřím, že seděli v zahradní restauraci, i to, že si k nim přisedla dívenka, i když, chudinka, asi musela mít šedej zákal, věřím jim i to, že byli spolu na zmrzlině, i u nich doma, věřím jim i to, že se spolu třikrát pomilovali, ale co jim nemůžu věřit, Roubíček, nemůžu jim věřit to, že byli spolu v kině!"
"Himlhergot, Kohn, když mi věřej, že jsem ji pozval na večeři, pak jsme šli k cukráři na zmrzlinu, že jsme šli do baru, pak jsem ji pozval k sobě domů a dokonce i to, že jsme se tam třikrát pomilovali, proč mi ausgerechnet nevěřej, že jsme byli spolu v kině?!"
"To když voni, Roubíček, ještě mohli třikrát, to ještě žádný biografy neexistovaly."

2 komentáře:

augustin řekl(a)...

looooooool !!!!!!!!! :D
uz jsem se dlouho nezasmal tak suchymu vtipu, ale fakt supa! :D

dudek řekl(a)...

Mámu můžeš pozdravovat, to je správnej přístup! ;)