pondělí, února 05, 2007

Discover Your Inner Californian!

kristinka zase něco vymyslela. tentokrát brouzdala internetem po testech osobnosti. (sestry! pryč jsou doby, kdy jsme se musely těšit každý měsíc na Cosmopolitan, který nám prozradil, že naše plavé vlasy prozrazují nezdolný optimismus! dnes si obdobné jobovky můžeme přečíst v několika klicích a zadarmo!) musím uznat, že tyhle testový posty jsou mor, protože jak na některý natrefím, strávím následujících šedesát minut cvičením pravého ukazováčku.
nejinak tomu bylo i s kristinkou. naštěstí jsem zkusila pouze poslední z jejích odkazů (Blogthings.com), který se ani netvářil, že by mohl být cokoli než bezuzdně pitomý. nadpis Cool Things to Put In Your Blog mě sice varoval, leč na testovou smršť, za kterou by se nemusel stydět ani Ionesco, jsem připravena nebyla.
How Weird Are You a What Totally Unique Halloween Costume Should You Wear mi ještě přišly jako rozumné otázky.
netolik What Color Green Are You,
What's Your German Name (Pseudointelektuálka se prý řekne Daniela Frieda)
a zcela absurdní What Kind of Christmas Tree Are You.

Dny strávené poblíž beverly hills však ve mně zanechaly jisté stopy, takže jsem si prostě musela udělat test, kam patří má vnitřní kaliforňanka. a v tu chvíli to přišlo. u první otázky jsem zaškrtla z výběru jako svou nejbližší kapelu Cake. pak jsem se zastavila a opravila volbu na No Doubt, protože co si budem namlouvat, girl power je prostě někde deep down ve mně a rozvibrovává struny, na které sofistikovaný alternativní rock ne a nedosáhne.
ale klikáme dál, kde bych bydlela jinde ("Let's say you can't live in California") a jaký jím jídlo, až se dostaneme ke kameni úrazu.

You're spending the afternoon shopping. Which type of store are you most excited to browse?

jak se mám sakra rozhodnout mezi High end clothing storem a Bookstorem? a proč? copak nikdo, ale opravdu nikdo, ani blbej Inner Californian test nepočítá s pseudointelektuálkou? copak babči, který tenhle test vymýšlely, nikdy nezažily nákupní paradox, při kterém odmítnete vydat 12€ za epésní svetříček, protože je jenom jednopříležitosťovej, ale za kafku v paperbacku je rozhodíte s radostní, přestože je vám jasné, že si ho v životě nepřečtete? (a musej to bejt starý báby, který si přivydělávaj na penzi - vlastně jsou to asi ty samý, který seděj v redakci bravíčka a ptaj se, jestli jejich kluk pozná, že se ještě s nikým nelíbaly.) jsou snad bookstore - high end clothing store neslučitelné jako jižní a severní pól?

a tak jsem zkusila možnosti obě. zatímco s option: Bookstore mi test řekl, že se mám přestěhovat do zimy k přestárlým hippíkům a zemětřesením...

You Belong in San Francisco

You crave an eclectic, urban environment. You're half California, half NYC.
You're open minded, tolerant, and secretly think you're the best.
People may dismiss you as a hippie, but you're also progressive, interesting, and rich!


... oblečení mi poradilo letět přímo do teplíčka za vodbarvenejma blonckama a milionářema.

Orange County

You're rich, pretty, and living a charmed life. (Or you seriously wish you were.)
From Disneyland to Laguna Beach, you're all about living the California dream life.
Just make sure to marry rich - so you don't have to work for it!

díky blogthings jsem objevila, kudy bych se měla v životě ubírat. až se budu příště v mannheimu vracet ze školy domů, zatnu zuby a projdu kolem Buch Kobera bez povšimnutí směr Peek and Cloppenburg. Thank you, Blogthings!

7 komentářů:

kristinka řekl(a)...

njn, ja uz tam prolezla tech testu aspon pulku (a i to povazuju za dobrej vykon = prisernou ztratu casu) :-D nektery jsou ale fakt vtipny

filuta řekl(a)...

"What Color Green Are You" je tedy naprosto dokonalé, a to tam jako byly nějaké možnosti typu "zelená, že až srdíčko poskočí", nebo ti rovnou nabídli celé spektrum?

kristinka řekl(a)...

filuta:
a proc si to rovnou sam nezkusis? http://www.blogthings.com/whatcolorgreenareyouquiz/

:-D

Honza řekl(a)...

Mně připadají oba ty závěry celkem pozitivní! I když, pravda, zásada "make sure to marry rich - so you don't have to work for it" je nejspíš v ženské mysli zakořeněna tak, že ji může těžko něco trumfnout ;)

chloé řekl(a)...

to vypadá na silně návykovou stránku, ostatně "Your caffeine addiction level: high"...

chloé řekl(a)...

addictive:-( a ještě mám pocit, že bych se o svoje výsledky měla s někým podělit. třeba how taurus are you? - 60%. ale já jsem taurus! (ha ha ha.)

Tomáš Ruta řekl(a)...

Diagnoza: nuda v Mannheimu:)