neděle, února 04, 2007

kdo chce blog bít...

řetězovku si najde.

Co o mně prozradí můj Windows Media Player.
(divíte se? proč? co je WMP špatnýho? že mu pokaždý chybí nějakej kodek, visílá tajná videa rovnou gatesovi do ložnice a imrvére se minimalizuje do lišty, čímž způsobuje kolaps hodný acrobat readera? ale jděte... vždyť je zadarmo! vy snad frčíte na něčem jiným?)

Celkový počet písní :
2607 ,
to je asi týden hudby a
9,52 Go

Podle názvu :
První: L'Imposture od Louise Attaque z alba Louise Attaque (to je nějaký divný... všechny ty Stopy 01 následujou až pak... hm, taje media playeru!)
Poslední: Ženy od Nohavici

Podle délky :
Nejkratší: Blankytné (dialog) ze Snowborďáků, 0:18
Nejdelší : marko_jelic_demo_feb2005, 1:07:06

Top 10 nejposlouchanějších :
to je právě ten problém. má verze media playeru (10, ve francouzské mutaci) nemá kolonku "nejposlouchanější píseň". zato mi ráda poví, co poslouchám nejradši ráno, dopoledne, odpoledne a večer. s posunutými biorytmy zřejmě bohužel tvůrci nekalkulovali, takže mi vychází, že:
ráno nejvíce přehrávám Here I Go Again od Whitesnake,
odpoledne s absolutní převahou Mikymauze od Nohavici,
večer Je to takové od Bratrů Ebenů
a v noci Fatigante od Louise Attaque.
přes týden prý poslouchám na střídačku Nohavicu a Nahoru po schodišti dolů band
a o víkendu Dresden Dolls a Louise Attaque.

svůj Top 10 tedy nesestavímm. ale určitě se najde nějakej chytrák, kterej mi řekne, že když zavolám Billovi, do půl minuty mi ho pošle.

Prvních 5 když zapnete random :
Sting s Police: Don't Stand So Close
Jeanne Cherhal: Rondes larmes
AudioTrack04: nějaký oldies, co začínaj "I think about my lady" a pokračujou "ohóóó! my little lady!" nevíte náhodou, co to je?
Helloween: Giants (to jsem v životě neslyšela! přísahám! ani netuším, kdo mi to do toho kompu natáh.)
The Cure: Friday I'm in Love


Když naťukáte do hledání tato slova, kolik písní vypadne?
Sex - 7
Love – 94, Amour - 10, Láska - 0, Liebe - 1
You - 201 (a to i bez Beatles, prosím!)
Death - 3 (z čehož jednou v žánru: u nějaké roztomilé písničky je napsáno genre: Brutal Death)
Want - 23
Sweet - 11
Wish - 18


nechť je tento post potěšením voyerům a výstrahou všem bloggerům bez inspirace. pseudointelektuálka varuje: budete-li dlouhodobě užívat Algifen, zabaví vás nakonec i statistiky vašeho přehrávače!

5 komentářů:

dudek řekl(a)...

Tak na tuhle řetězovku navážu 100%! *THUMBS UP*

I když to budu muset dělat nějak ručně ... mně WMP nepoví skoro nic (nebo aspoň jsem to teda nezkoumal), a to máme taky ten novej. :o

Anonymní řekl(a)...

Když jsme u toho, doporučuju last.fm. Podle těchto věcí to teoreticky najde i další kapely, které by se člověku mohly líbit, případně i jiné lidi s "podobným vkusem" (i když na mě to evidentně nefunguje ...) [r]

kristinka řekl(a)...

no, ja driv pouzivala winamp a ted uz v podstate jen foobar. Jinak post fakt dobrej a inspirativni :-D. Ad lastfm - to me teda moc nezaujalo, obzvlaste to, ze se to vzdycky automaticky zapnulo a nedalo se to nastvait tak, aby to to nedelalo. Odinstalovala jsem ho asi ani ne po tejdenu uzivani

Janek řekl(a)...

Pekny vkus a pekne články:).

saladdin řekl(a)...

neni to nahodou "I think about my baby, a perfect little lady." ? pak by to byly pravdepodobne Tremeloes :-)