středa, února 21, 2007

pseudointelektuálka v mannheimu, série II, epizoda 1

od pondělí jsem opět v mannheimu. od pondělí se snažím vymyslet, co vtipného, radostného a povzbudivého bych napsala, ale nějak mě nic nenapadá. možná proto, že je tu imrvére mlha a místo slibovaných 12 stupňů něco vlezlýho při zemi. legračního nic.

nejlepší vtip tohoto týdne (ježiš no jo, je teprve středa) je mail od profesora, ve kterém sděluje, že můj vysněný seminář, na který mě dokonce přijal, bohužel musí ze středy odpoledne dauerhaft přesunout na Freitag, 8.30-10.00.
prý doufá, že se i přes tuto ranní hodinu shledá v pátek se všemi zapsanými.

6 komentářů:

Tomáš Ruta řekl(a)...

Hm to mozna bude tim, ze jsem si tenhle trimestr presunul jeden seminar z patku na stredu:) A v patek mam "volno".

Anonymní řekl(a)...

páteční volno je sice fajn, ale vzhledem k tomu, že se dá využít například prací, nevypadá vysněný seminář až tak zle :)

jinak 8:30 - 10:00 je lepší než 8:00 - 9:30 :)

zdravíme z přednášky oph IV :)

adam, petra, pj

pseudointelektualka řekl(a)...

no vy perlíte! tak za á: ano, rovnováha v soustavě v těhlech věcech nějak záhadně funguje, to máš pravdu. mrcho!
za bé: PrF sekce, máte ve všem pravdu. na práci jsem zrovna teda nemyslela (nevíte, co se tu musí udělat, aby čověk dostal Praktikum. to není jako v praze, kde některejm padaj samy do klína!) a ano, je to lepší než 8.00, ale stejně. už jsem se přehlásila jinam.

ono to dělání rozvrhu je vůbec zvláštní záležitost. spousta lidí tím dvakrát ročně plně žije (a pět měsíců na to nadává), ale romány se o tom nepíšou...

dudek řekl(a)...

Tak abys začala, ne? ;)

(Já chci taky trojcomment!)

saladdin řekl(a)...

nejhorsi je 7.30 - 9.00 ... verte mi ;-)

ZeroD řekl(a)...

Mně se zase nezamlouvá 19.45-20.30 ... už je to tak pozdě, že je to jen půlka normální délky :)