úterý, března 06, 2007

E. M. Forster

mohla bych napsat, jak je studium nákladné a jak se zdá, že peníze lítají oknem. místo toho vám ale sdělím následující.

za mrzkých 40€ stala majitelkou následujících skvostů, které mi jistě poskytnou dlouhé chvíle radosti a potěšení, a navíc mi doufejme dopomohou k 7 ETCS.




(A Room with a View; Howards End; A Passage to India; Where Angels Fear to Tread)


update: mnozí (petra) se pozastavovali nad tím, že se bavím E.M. Forstrem, když studuju Sciences Politiques. no ano. tady je na místě trocha chvály na naši školu. Sciences Po na rozdíl od mnohých jiných škol moudře usoudili, že když je jejich heslem pluridisciplinarita, bylo by vhodné ji zachovat i studentům na Erasmu. takže oproti svým kolegům z různých HEC a fac de droit mám já možnost vzít si každý semestr 50% předmětů na nedomovských fakultách (což je v mém případě Fakultät der Sozialwissenschaften). sice předpokládám, že toto pravidlo bylo vymyšleno pro případy, kdy si někdo chce k politologii přihodit špetku veřejných financí, aby nezakrněl, ale já usuzuji, že pro mé intelektuální zdraví je minimálně jeden nepřiznaný homosexuál (feministka, žena v domácnosti, domácí násilník) za semestr nezbytný.

6 komentářů:

Kate řekl(a)...

Ohhhh, Mrs Williams!

With her funny little British accent, her endless amounts of knowledge and her love for bilingual Sciences Po students...

How I miss her!

xx

saladdin řekl(a)...

7 kreditu a jeste si clovek precte trochu klasiky ... to je fajn (ted mne napada, ze je to jako nase makro :-))

kristinka řekl(a)...

jeden z mejch kamaradu tady zrovna cte room with a view a docela si to pochvaluje... akorat byl nejakej zmatenej z nekterjech "evropskejch" terminu.. jako treba baedecker.. jeste ze jsem tu ja ... hehe

Ptáče řekl(a)...

My sice přicházíme o takové skvosty jako jsou nepřiznaní homosexuálové, ale na druhou stranu - kde jinde člověku pustí ohledání místa činu - vraždy;)
P.S.: Já jsem se ani tolik nepozastavila, jako jsem si zazáviděla (i přes ty vraždy;))

Ptáče řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
pseudointelektualka řekl(a)...

ptáče: kde jinde člověku pustí ohledání místa činu - na ZDF i RTL!