čtvrtek, dubna 26, 2007

léto

nevím, jak u vás, ale já příchod léta poznám vždycky podle puchýřů.

...


tak jsem zkusila na toto téma napsat vtipný, lehkoperný příspěvek, zplodila dvě varianty a obě vymazala. rozedřené nohy prostě nejsou veselé, ani tak tragické, aby v nich člověk hledal komično.
takže en deux parties, aucune souspartie:

I. Auvajs!
II. Ale stejně je to teplo krásný.

ouverture: nemáte na to někdo nějakej tip?

9 komentářů:

kristinka řekl(a)...

podle puchejru ja poznam, ze jsem to trochu prehnala s veslarskym trenazerem :-D ale to s tim asi nesouvisi ;)

Veruna řekl(a)...

kromě ťapek už nic jiného neznám( a ty jsou hnusný- protože někde pořád vykukují. Olepit nohy preventivně, taky nic moc řešení.
Ale mám tip na ty pekáče- vlastně dva- škrabku, kterou jsem dostala k sklokeramické desce- což je v podstatě žiletka v držáku. a chemická cesta- čistič na trouby a grily ve spreji, nastříkat pěnu do pekáče a cca 20 minut čekat a pak kamarádka drátěnka.
Užívejte si krsných dnů a třeba použijte Rhein Neckar Verkehr a jeďte do HD, tam musí být teď nádherně.

unavena kamaratka z Dijonu řekl(a)...

a to jsi netapkala tyden po Chorvatsku-mam nozky jak zena ve strednim veku...:-(

A. řekl(a)...

vůbec nevíte, jak jste šťastné, že máte jen puchýře! já dnes otvírala obrovská příjezdová vrata v ČC a při té příležitosti jsem si pod ně strčila původně načerveno nalakované nožky v birkenstock shoes, následkme čehož jsem si prakticky urazila levý palec /lak pryč, do minuty celý palec zmodral/, který mě intenzivně bolí už 4.hodinu. snažím se tvářit, že anestezie ve formě Pastisu pomáhá...kuwa.

dudek řekl(a)...

Já teda hlasuju pro bod II. ;)

Veruna: lol ... já jsem to čet nějak nepozorně a myslel, že jde o tipy na ty puchýře ... :o
unavena kamaratka: Teda, chudinky ženy ve středním věku ... kdyby jen věděly, jak se k nim přirovnává. :)
A.: To už je jako Kristinka ... :o (Nechtěl bych!)

P. S.
Ouvertura na konci? Hezký to oživení. :)

Šárka řekl(a)...

Jj, puchýře. Nevím, jestli je máš kvůli sportu nebo z nových letních a jarních bot, ale já to druhé. :o)

pseudointelektualka řekl(a)...

kris: ne, to s tím opravdu nesouvisí, jaks to uhádla?
veruna: v HD vskutku bylo krásně. puchýřům to ale nepomohlo.
nina: to musela bejt teprv radost! cožpak o to, já si můžu mezi hodinama vodskočit domů pro čerstvé náplastě/sprchu/jiné boty (ačkoliv ty už taky nepomáhaj), ale ťapat celej den někde bez zázemí v horku? no potěš!
a.: jak to dopadá?
dudek: ouvertura nakonec je povinná :-/
šárka: kvůli sportu? dovolte, abych se zasmála! ale trochu mě děsíte: nejdřív "trenažér", teď "sport"... kam na ty slova, děcka, chodíte?

Ptáče řekl(a)...

Sport?!
Pokud je kavárenské povalečství sportovní disciplína, jsem takřka vrcholový sportovec (Adam tvrdí, že je to sport pouze, pokud se k tomu připojí hraní šachů, jelikož touto disciplínou nevládnu, navrhovala jsem záměnu za prázdné tlachání)

Šárka řekl(a)...

Já slovo sport znám jen z hodin aerobiku a pilates. Tj. tak vše. Slovo trenažér mě taky děsí. :o( Posilovny nebyly stavěny pro mé nebohé tělo.