středa, května 30, 2007

kterak si pseudointelektuálka vyhazuje z kopýtka



€ 38

9 komentářů:

Eliska řekl(a)...

E!E, S.Hix mi pripomina stejnojmený kurz z minulého semestru.
Ja setrim, dnes jsem si okopirovala podobne rozsahlou knihu asi tak za 5 euro. Ne,že by výsledek byl k přečtení, ale ten pocit..

Tomáš Ruta řekl(a)...

No ja jsem ted zaplatil (tedy jeste ne:) ) bratru 35 liber za ucast na jedne konferenci, kde jsem pulce nerozumel a tu druhou pulku jsem zase prospal...ale ten lemon cake za to stal..

brzy opoustejici Dijon kamaratka řekl(a)...

Elisko (snad jsi to ty Elisko z Tabora:-)

Koukam,ze se nudis a pises komentare na blogy:-)Takhle zanedbavat politickou filozofii...

Ja sem si vyhodila z kopytka a zaplatila velet do Pazize-juchuuu a bude vecirek s Alici!

P.S.:Olze se omlouvam za tenhle HS komentar

pseudointelektualka řekl(a)...

HS?

Eliška: ty jsi z tábora? vy se znáte? no to je bezvadný! krom toho, ano, právě kvůli tý čitelnosti jsem se rozhodla si ho koupit... protože z toho scanu se to fakt nedá.

tomáš: tak ke konferencím jsem ještě nedospěla. o čem byla?

Tomáš Ruta řekl(a)...

Tema Identity, Community and Justice. Docela zajimave ale proste jsem zrovna nemel den.

Nektere prezentovane papers k nahlednuti zde:
http://www.york.ac.uk/depts/pep/conference/papers.htm
Doporucuji "Justice and Boundaries" od Millera.

Hyena řekl(a)...

Sorry za drobné zmatení způsobené mým prvním komentářem. Jsem z Písku, ne z Tábora. Vaše Hyena (občanským jménem taky Eliška).

pseudointelektualka řekl(a)...

z písku! stříbrný vítr našeho mládí!

Hyena řekl(a)...

Pseudointelektualka: Ještě řekni,že jsi chodila v Písku na gympl a budu muset vypustit klišé ve smyslu "jak je ten svět ale malý!" :)

pseudointelektualka řekl(a)...

nechodila. ale jeden z lišty v pravo tam ted chodí na vejšku. (něco s filmem.)