pondělí, května 07, 2007

pierre v televizi!

někdy sedím před televizí a představuju si sama sebe za čtyřicet let, jak sedím před televizí a představuju si, jak mohly věci být, kdybych se byla rozhodla jinak.
jedna z mých oblíbených představ je ta, jak lituju, že jsem si kdysi nevzala pierra catalana, kterýžto je nyní francouzským prezidentem. představuju si, jak vedle mě leží franta s pivasem a v teplákách a jak z televize mluví kutivovaný, šarmantní muž v nejlepších letech. nakonec si vzdychnu, těžce vstanu a půjdu zamíchat polívku, ale tu chvíli nostalgie mi nikdo nevezme.


jenže na co čekat do šedesáti, když se mě řečený pierre catalan popichuje z obrazovky už dnes! a to prosím ne někde na francouzském šestém kanálu, ale pěkně v prime timu z NOVY! a ČESKY!


podívejte se zde (až za půlkou) !

gratuluju!

13 komentářů:

kristinka řekl(a)...

sweet! obzvlaste se mi zalibila pasaz : myslim, ze budeme volit jako v ceske republice - mensi zlo! haha :-D

A. řekl(a)...

mila pseudointelektualko, pierra v tv mam na svedomi ja. tocila jsem tu s novou reportaze o volbach a v ramci vyberu lidi jsem se zeptala pierra, jestli by se nechtel taky vyjadrit...takova ja jsem hodna kamaradka!

Petře řekl(a)...

Alice me vsechno psala v korektnim cestine.

je myslim, ze ten zurnalista byl uplne zklamany, ze mluvim tak spatne (tady, musite rikat: "Ale ne!! Petre, ty mluvis pekne! a tvuj akcent je tak rostomily! A mama je uz na tebe zamilovana!"

A ted' jsem spokojeny.

pseudointelektualka řekl(a)...

alice: já to vím... pravda, řekl mi to až druhý den ráno (asi abych si užila bezesnou noc v depresích, jak jsem prohloupila), ale aspoň se přiznal.

pierre: je TA čeština, TA!

A. řekl(a)...

pierre: au contraire, zurnalista byl nadseny /a divak Novak urcite taky/, takze spokojenost na vsech frontach.jeste jednou diky za cooperaci :)

Tomáš Ruta řekl(a)...

pekny!
na Nove jsem byl snad jeste v osmadevadesatem v poradu Derby, ale to uz davno zrusili...

Lucie řekl(a)...

Mne se to MOC libilo! :-)

Kristýna řekl(a)...

haha to je jak mé učinkování v ČT týden v regionu-)) akorát nevim jak pierre, ja sem desne koktala a tak-) ale šikovně to vystřihli, díkybohu-))))

Anonymní řekl(a)...

Olgo, hezky cesky si ho naucila :). A ma vskutku roztomily akcent. :)

Holt nebudes mit za muze fr. presidenta, budes muset byt cs. presidentkou :). Hybaskova nekadiduje na predsedkyni SNK-ED, nepujdes do toho? :)

Jinak ja byl na CT v Batohu (propadak) a do zprav na Novu me nedali, byl jsem behem snehove kalamity v Krkonosich malo vydeseny a afektovany :).

-PJ-

Anonymní řekl(a)...

aha tak nic, uz si zvolili Helmuta Dohnálka ... WTF?

-PJ-
sorry za OT

Kristyna řekl(a)...

:-))) se nam to tu pekne zvrhlo na prehled kdo kdy kde-)))))

pseudointelektualka řekl(a)...

OT?

Anonymní řekl(a)...

off topic :)

-PJ-