sobota, května 05, 2007

ponožky podruhé

kdysi jsem se chvástala, jak je místní pračka/byt/sušák úžasná, že nežere ponožky.

...

občasným čtenářům nechávám čas na vydýchání této zásadní informace.

...


bohužel ani kouzelné, ponožkám přívětivé prostředí není samospásné. potřebuje alespoň minimálně uvědomělého uživatele. tak se mi povedlo koupit si dva páry silonových šlapek (Füsslinge), přinést je domů, rozbalit, vyzkoušet, uklidit do škříně - no a ze dvou párů mám najednou 3 kusy*.

to se mi asi osud chechtá, abych příště zaváhala, než si začnu veřejně honit triko. dobře, už mlčím. o tom rýnu suchou nohou ani slovo!
________________________________________________________

* pokud vám tato věta připomíná Vtip o Prázdném domě, nesnažte se ho vyřešit. vážně.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

vím, jak je k s ponožkami. Mám z dřevních nechal netu krásnou studii o ztrácejících se ponožkách.Sem nevejde se, vygůglit nejde.

Šárka řekl(a)...

Ponožky. Dnes jsem řešila podobný problém. Měla jsem jich tolik a najednou jsou pryč. Nechápu.

pseudointelektualka řekl(a)...

anonymní: to má být něco na způsob "bohužel je okraj této knihy příliš malý"?