sobota, června 16, 2007

čtyřky (s obrázkem!)

pokud by vás zajímalo, proč je po mně ticho po pěšině, tak proto, že jsem tu měla milého a zkoušku. zkouška zabírala veškerý čas do úterního rána, milý od té doby. návštěvnost tohoto blogu nesleduji od doby, kdy jsem formátovala a ztratila tak heslo na sitemeter, a i kdybych ho náhodou měla, je mi to zhola fuk, protože si ji sama zvedám počasím. (otázka: "jak je venku?". odpověď v některých domácnostech: "podívej se z vokna!". odpověď v naší domácnosti: "podívej se na teploměr." odpověď v mannheimu: "podívej se na můj blog dolů!")

nyní ale nastal čas něco napsat. beru zavděk chachouinou rukavicí. čtyřky jsem chtěla popsat už v době, kdy byly trendy po české blogosféře, ale lepší spät aber doch. tak tady jsou:

Quatre emplois dans ma vie:
- čtyři? to si děláte legraci, ne? kdybych se moc snažila, napočítala bych tak asi dvě. z čehož ani jedno nestojí za řeč.


Quatre films que je regarderai encore et encore
- Bridget Jones
- hm... chtěla bych znovu vidět Krásku v nesnázích, 9 Songs, Pride and Prejudice, Le gout des autres... ale od té doby, co jezdím se Student Agency, jsem s výrazem "encore et encore" dost opatrná. pětkrát Pan a paní Smithovi opravdu není košer.


Quatre endroits où j'ai vécu
- Praha
- Státy
- Dijon
- Mannheim
... et Paris les 2 prochaines années au moins... (copier coller, ani se nebudeme obtěžovat s překladem!)


Quatre émissions/séries TV que je regarde (de temps en temps...)
- Wege zum Glück (výborně se u toho dělaj sedy lehy!)
- MASH
- Gilmore Girls
- Sex and the City (neblahý vliv Dijonu a alkoholu)


Quatre lieux où je suis allée en vacances
chronologicky? takže...
- Bulharsko,
- Jugoslávie,
- Chorvatsko,
- Řecko, ... moře, teplo, sluníčko


Quatre choses que je fais sur le net
- skype
- jeden mail, druhej mail,
- blogy,
- ale hlavně prestiž. k té se váže jedna veselá historka. štědrý den 2005, v kuchyni frmol, v obýváku stromeček a já nahnutá před kompem, abych celým tělem říkala "nekřičte na mě, vždyť u toho ani nesedím! vidíte, já nechatuju, já tu jenom pozdravím!" nevlastní bratr, který došel do věku, kdy je potřeba mladším sourozencům dokazovat, že i po pětadvacítce víme, co letí, vědoucně mrká očkem: "internetový fórum, jo?" takové rozhořčení, jaké jsem v tu chvíli pocítila, zná snad jenom michal viewegh nad kritikami. "to NENÍ internetový fórum!" zakvílela jsem a snažila se tělem zakrýt nápis v horní liště: "prestižní net, fórum." "to je TŘÍDNÍ internetový fórum, to je něco úplně jinýho!" a je to tak. všichni se známe osobně ještě z dob těžce předinternetových, ale přesto... je to svět sám pro sebe. jako všechna jiná internetová fóra.


Quatre mets que je ne mangerais pour rien au monde
- šneci (pomáhá mi fakt, že jsou hrozně drahý)
- čekanka (endives, chachou, endives!)
- cokoliv živýho and/or hejbajícího se (jello se nepočítá)
- a vepřový koleno, vy masožravý prasata!


Quatre personnes qui me feraient une agréable surprise en répondant
- tak to teda netuším. čtyřky už jsou passé... naštěstí je tu dudek! ten má takový resty s review, že mu čtyřky můžou jenom prospět!


a slibovaný obrázek na konec:


TO JSOU ONY! TO JSOU TY ŽLUTÝ BOTY!

pozorný divák si povšimne, že mi nemůžou bejt v palcích malý, protože žádný palce nemaj. tomuto pozornému divákovi odpovídám, že ano, vzala jsem do ruky nůžky a ano, prostě jsem jim vystřihla díru. a pšt!

4 komentáře:

řekl(a)...

Vystříhlý jsou v módě! Jsou nádherný, a ta barva :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

děkuju!

Chachou řekl(a)...

MERCIIIIIIIIIII !

dudek @ LN *restuplně* řekl(a)...

"z čehož ani jedno nestojí za řeč." - :)
"copier coller, ani se nebudeme obtěžovat s překladem!" - :D
"Bulharsko,Jugoslávie, Chorvatsko, Řecko" - teda, ty tu Makedonii obstřeluješ ze všech stran! :)
"nahnutá před kompem, abych celým tělem říkala "nekřičte na mě, vždyť u toho ani nesedím!" - tak to se nepraktikuje jenom u nás? :P \o/
ad prestiz - tak, tak. :)
ad endives - hehe, k tomu se taky váže jedna veselá historka. Říkám si, co to je, endives? Kouknu do fr. slovníku a říkám si, co to je, štěrbák? :D Až SSJČ mi odhalil ono tajemství... :)
"jello se nepočítá" - :)
"a vepřový koleno, vy masožravý prasata!" - to má mvr jistý :) ... aspoň kolena zůstanou ušetřena. :)
"naštěstí je tu dudek! ten má takový resty s review, že mu čtyřky můžou jenom prospět!" - a sakra... :D A má taky takový resty na blogách, že se to dozvídá až teď! :o
(Když já to ale vůbec nemam šanci mít tak pestrý... :/ )

ad boty - nice :) *THUMBS UP*