sobota, srpna 25, 2007

strašně to letí

ne že by se nedal zachytit.
ne že bych ho chtěla zastavit.
jenom tohle léto trošku natáhnout...

24 komentářů:

kristinka řekl(a)...

tak tak

chloé řekl(a)...

tak tak

Ale slyšela jsem, že ve Vlašimi léto nikdy nekončí!

Anonymní řekl(a)...

Vkladam sem, spis nez komentar, zpravu pro Olgu, protoze nevim jestli na ni mam mail. Tak tedy: vrtalo mi hlavou jestli jsi preci jen nemela pravdu s tim Friedmanem a jeho monetarismem a zjistil jsem, ze samozrejme ano. Friedman byl nejslavnejsi predstavitel monetarismu. Nicmene je i nejslavnejsi predstavitel Chicagske skoly.
Tundra

Honza řekl(a)...

Hm, se zprávami pro Olgu formou komentáře se asi roztrhne pytel. :)

saladdin řekl(a)...

socl, mela bys zalozit sekci vzkazy pro Olgu

ad Friedman: Chicagska je zaroven jednou z nejvyznamnejsich soucasti monetarismu, takze mu ani nic jinyho nezbejvalo :-)

chloé řekl(a)...

Hm, taky se asi přidám s jednou zprávou pro Olgu. I když přesnější info by měl zprostředkovad dudek, jehož e-mail zjevně není tak nedostupný.

Tak teda: "Akce Telč"

Léto končí druhý víkend v září.
Sovy nejsou, čím se zdají být.
Bez chemikálií určí směr a překvapivě to nebude směr Telč.

A ještě výňatky z programu:

- pochod n........ů v K.....ě
- psychedelické bramboráčky
- fotografický workshop
- smrt stopařek (tohohle bodu bych se ovšem chtěla vyvarovat)
- brněnští bloggers, co jim čouhá sláma z bot
- Úvod do majetkoprávní problematiky (2 ECTS)
- atd.

A ještě úryvek z rozhovoru:

Radka: Ještě bysme měli vyřešit, jak Olze naznačíme, že se jí trochu bojíme.

Honza: Já se jí bojím docela dost.

chloé řekl(a)...

jo, můj mail je radka.radka(at)centrum. cz. ale já jsem schopná poskytnout spíš maily dalších zainteresovaných, než relevantní informace.

Honza řekl(a)...

Mejl s podstatnými informacemi jsem dudkovi právě odeslal. Snad jeho ocelový pták v 16.05 měkce dosedne na ruzyňském letišti a můžeme se těšit (nebo bát).

Z programu dále vybíráme:

- pochod a........ů v černých kapucích
- střelba do orgánů veřejné moci a krádeže koní
- exkurze do rázovité vesnické hospody
- účast na nedělní bohoslužbě

Zdeněk řekl(a)...

ty hlasky s mailama znej jako spammerska bunka :-))

pseudointelektualka řekl(a)...

cože, vy se mě bojíte?
...

chtěla jsem původně napsat něco jako "bála se mě už spousta lidí, ale po pár minutách jsem všem spíš pro smích", ale zdeněk z vedlejšího pokoje křičí: "já bych je nechal v neoprávněném napětí!", tak vás tedy nechávám.

ještě se ptám, jestli to platí pro dvě osoby, nebo jestli patřím do úzké skupinky vyvolených. zdeněk se zase totiž bojí vás. prý že jestli jste pseudointelektuálové, tak to bude v pohodě, ale že má strach, že "to jsou intelektuálové". ale neděste se, vo žádnym škatulkování nemůže bejt ani řeč.

Honza řekl(a)...

Jak si tak vybavuju některé naše vtipné debaty, možná by se měl Zdeněk spíš bát opaku (abych to napětí taky chvíli udržel).

K jeho účasti se nemůžu vyjadřovat za všechny (u mě dobrý), ale záleží asi taky na kapacitě objektu.

Teke řekl(a)...

U mě taky dobrý, barák to pojme, už je zajištěný.

pseudointelektualka řekl(a)...

díky, bezva!
spacák, ručník, alkohol?

dudek řekl(a)...

Wtf, Friedman z Chicaga? Ten tam teď s náma byl celou dobu! :o


ad akce a programy - na mail jsem se zatim ještě nedostal, ale napravím to. V dohledné době. Já se jinak v Brně budu potřeboval sejít ještě s holkama, co s náma byly v tý Makedonii, abychom si vyměnili fotky. :)

Btw, kapacita objektu? :o To jako že budem někde ubytovaný?

Honza řekl(a)...

Spacák, ručník, alkohol, hlas.

Jo. Bez ubytování by to sice taky šlo, ale už bývá chladno.

teke řekl(a)...

Ano, budem ubytovaní u babičky na chalupě /bez babičky/. Sice to je barák a střecha nad hlavou, ale jinak poměrně spartanské podmínky = venku kadibudka a voda tekoucí jen v kuchyni, ale snad přežijete... nejpozději do konce víkendu pošlu mejla co vzít s sebou, jen nemám kontakt na Olgu, ten snad dodá Chloé...

Honza řekl(a)...

Jako bych už slyšel něco o vlasech a nehtech. :)

dudek řekl(a)...

heh... voda tekoucí jen v kuchyni? Tak na co potom ručník? :)

chloé řekl(a)...

Honza: Pche! Přežiji cokoli! Kromě rýmy ovšem.

Teke řekl(a)...

Olgo, sim tě, písni mi na teketapa(at)bloguje.cz ať Ti můžu poslat info.

Honza řekl(a)...

Další bod programu: vysvětlit dudkovi nekonečné možnosti použití ručníku. Příslušnou literaturu mohu dodat (v angličtině).

Chloé: Vždyť já vím. :)

dudek řekl(a)...

Honza: O těch já vím. Jen jsem nevěděl, že zrovna na to datum připadá ručníkovej den...

teke řekl(a)...

Dudku, ale nepřipadá. Ručníkový den už dávno byl, ale na osvětu je vhodná doba vždycky.

dudek řekl(a)...

Jasně. Kdyžtak se to zvrtne v nějakou ručníkovou bitvu. :)