pondělí, srpna 06, 2007

zrní

"to já vždycky miluju! teď tady budou dělat kravál do půlnoci, protože nějakej BLBEČEK rozštěkal celou vesnici!" prohlásil majitel jedné třebáňské chatky. přítomný příruční šakal (if your suitcase does not fit in this case, it has to be checked in) nehnul ani brvou, natož hmatovým fouskem, a vrčel a ňafal z výšky verandy dál přes celý městys. leckdo chtěl sice psa bít, hůl však naštěstí nenašel. * tentýž pes se o den později vydal na procházku, leč bez paničky. zmizel na dobrou hodinu a když se pak po anglicku vrátil, čekala na něj čtvrtka grilovaného kuřete. má to tak někdo kliku. * pseudointelektuálka byla přijata na Master Recherche "Politique et sociétés en Europe, mention Europe". tento blog se tudíž nebude přejmenovávat na "working girl - communication/marketing" a vy můžete se šampaňským v ruce předpokládat ještě mohutnější příliv pseudointelektualit. * hormony lásky mi zatemnily mysl natolik, že se nejsem schopná soustředit na nic nerůžového, nesexy a neveselého. složité to bylo na rodinné dovolené u moře, kam jsem odjela tradičně vybavena s heslem "co den, to knížka" a přečetla jsem reflex, týden, mladou frontu z letadla, jednoho pratchetta, "Bereme, co je" věry noskové a třicet otázek testů do autoškoly. nejvíc se mi líbily ty se značkama, protože ty byly také pekné farebné. * v hlubinách netu jsem se dočetla, že dudek jede v září do telče a/nebo do brna. trochu mě to bodlo u srdce, protože začal blogovat později než já a většinu linků zná přese mě, a mě ještě nikdy nikdo nikam nepozval. závist je ale prý fuj, tak se to píchání snažím potlačovat. * facebook ve svých 29 bodech nazvaných "You know you're from Prague when..." zapomněl na doušku o městské hromadné dopravě a letních výlukách. vlastně výlukách obecně. mně sice před domem přestaly jezdit tramvaje, ale nenadávám, jak by správný pražák měl. krade se mi do duše tedy strach, že už jsem tu jenom na návštěvě. * a perlička nakonec: při zoufalém běhu městem v honbě za něčím bílým, hladkým, s kosticemi ne až u krku, ale ani ne u pasu, jsem o sobě zjistila groteskní pravdu. jsem prosím majitelkou poprsí 70 D. ano, čtete správně, slovy sedmdesát, slovy déčka. velikost je to nejobskurnější z obskurních a trumfne ji snad jedině dívka, která o sobě zabloguje, že má 105 A.

8 komentářů:

dudek řekl(a)...

*THUMBS UP* za pseudoreport, formulace jako "když se pak po anglicku vrátil" nebo "leckdo chtěl sice psa bít, hůl však naštěstí nenašel" :), příslib rozhojnění pseudointelektualit a link na úsměvnej facebook (MHD tam ale zmíněná je! :).

ad zvaní - vždyť si ale vem, že ty jsi skoro pořád za hranicema, odtamtud nejsi tak dosažitelná. Jistě budeš vítaná, když pojedeš taky.

ad velikost - a to jsi zjistila zničehonic? :) Jinak tu obskurnost nějak nejsem s to docenit... není to snad poměrně žádoucí stav? :)

A do péeska ještě necpu přání hodně štěstí v autoškole. ;)

dudek @ LN řekl(a)...

*nacpu

Honza řekl(a)...

No jéžiš, nepozval. Tak se vetřu, ne?
Ale jestli je to pozvání podmínkou, tak teda

přijeď!

Petře řekl(a)...

Ouais ces 29 remarques sur Prague m'ont fait de la peine.

Mais au fait t'as écrit quoi j'ai pas tout compris?

chloé řekl(a)...

PŘI-JEĎ!!!

Jo, je to tak, pocit, že jsi pořád někde v trapu, nás v iniciativě trochu přibrzdil.

Jinak já bych pro pražsko-brněnské (brněnsko-pražské?) blogerské setkání volila neutrální území (Telč).

dudek řekl(a)...

No jo, ale na neutrálním území mě nebudete moct provést Brnem... :)

chloé řekl(a)...

dudek: Dobrá tedy, jen jsem si zrovna tuhle posteskla, že všechny návštěvy v Brně vodím akorát na Petrov a na Špilas a už to začíná být poněkud ohrané. I když v poslední době se země stává propagátorka židovského hřbitova a brněnské mešity, takže možnosti tu jsou:-)

dudek řekl(a)...

Hmm, hřbitovu bych se nebránil... :)
Ale jak chcete, já se klidně necham provést i Telčem – tam jsem byl naposledy tak před 11 lety...

(To vypadá, že se mi podařilo přihlásit se z Lidovek!)