pátek, září 21, 2007

jako žumpa aneb předpařížský fiktivní dialog

jsem totálně vyčerpaná, povim ti. a to to přitom ještě ani nezačlo. po pouhejch šesti hodinách na netu, strávenejch hledáním bytu v paříži, jsem úplně hotová. tak třeba dneska ráno jsem se probudila v šest, rozumíš, v šest! protože se mi zdálo, že jsem nějakej byt našla. byly jsme tam dvě a rozhodly jsme se vyhnat škvory z prožranejch skříní v ložnici tím, že jsme do nich začly hrozně bušit. jenže to bušení vyhnalo do pokoje stádo krys kříženejch s foxteriérama a jedna z nich mě kousla do prdele. no a pak už jsem fakt nezabrala.

a bude hůř.

5 komentářů:

dudek @ LN *konče* řekl(a)...

Nj, bušit do škvorů se nevyplácí...

A jestli bude hůř, užívej si současnýho stavu. 0;-P *ne, to bylo ošklivý*

Btw, to já jsem si asi ten zbytek spánku dneska vybral za tebe... (A moc se mi to teda nehodilo.)

K řekl(a)...

škvoři? krysy? švábi? bienvenue a paris!

Petře řekl(a)...

et encore t'as pas encore commencé les démarches pour avoir la carte imagine R (demande le dossier imagine R à une station de métro, puis demande un certificat de scolarité à ta responsable de master ou au bureau administratif 9 rue de la chaise).
C'est utile, tu voyages partout dans Paris en transports en commun pour 30€ par mois.

Allez, courage. Après tu prendras le temps de te promener. Et peut-être que des gens gentils un jour dans le métro te diront: "ne nous sommes-nous pas déjà vu, un jour de décembre?"

Et ce sera Paris.

Aslam řekl(a)...

Tebe ti škvoři nějak trápějí! Pojedeme hezky do Řevnic a tam ti jich dám pár pod polštář, abys ze sebe setřásla tu pověru o tom prožírání bubínku ...

dudek @ LN řekl(a)...

To přece nesmíš říkat dopředu! ;)