úterý, září 04, 2007

la loi d'emmerdement maximum

mám svoji zubařku ráda. vždycky mi zarejdí tou ostrou věcičkou po zubech, řekne: "máš to v pořádku", a já můžu jít. vždycky se ale nakonec podívá znovu a prohlásí: "až tě ty krčky budou moc bolet, tak přijď, něčim ti to potáhneme."
tak jsem se k ní dnes vypravila, že by už bylo načase. po klasickém intermezzu "a jak dlouho tam v tý cizině ještě budete? nemluvte!" mě poslala domů s tím, že můžu ihned pít, jíst, kousat, cokoliv. tato informace mě patřičně rozjařila, neb jsem se předem připravila na hodinovou bolest a následné půldenní hladovění, z nichž se nakonec ani jedno nekonalo. sestřinu poznámku pod čarou (jak jinak se dá říkat tomu, když vám lékařský personál oznamuje zásadní informace na odchodu a mumlá u toho?), ať raději celý den nejím nic příliš barevného, jsem tedy přešla s euforickým smíchem.
"takže žádný rajčata, říkáte?"
"rajčata ne. a taky ne špenát!" zavelila ta dobrá žena.

a teď. hádejte, co mám v ledničce?
k pití: multivitamínový džus s vysokým obsahem mrkve,
překrm: špenátový salát s avokádem a grapefruitem,
hlavní chod: hovězí v rajské omáčce,
předpokládaný desert: borůvko-čokoládové muffiny. recept říká, že borůvky můžeme v případě nouze nahradit višněmi.


stojí mi tyto delikatesy za to, aby mi zuby po další desetiletí hrály barvami duhy?

4 komentáře:

dudek řekl(a)...

Rozhodně!

r1 řekl(a)...

Hlavně se pak nezapomeň vyfotit :)

Honza řekl(a)...

Přinejmenším do borůvek bych šel!

dudek @ LN řekl(a)...

Btw, už bych pomalu začal měnit destinaci toho zpravodajství o počasí vpravo dole (a nebo bych to, čistě pro zajímavost, nechal takhle a tu novou akorát přidal).

všechny nevyžádané rady by dudek