pátek, října 26, 2007

papaláš

tak jsem právě dostala ve škole na schodech do štau. vycházíme takhle s filipem z hodiny philosophie publique, poklidně konverzujeme, když tu najednou nelze jít dál.
"co to je? to je zácpa?" ptám se.
"to je asi zácpa," říká filip. "ale mě by zajímalo, jestli je tam v tom amfiteátru ten doplňující kurz, chtěl jsem se na něj jít podívat."
dav pod námi hučí. "ils vont sortir par là? ou par ici?" ptají se neustále kolemstojících dvě dívčiny.
"tak já se tam proderu," nevšímá si ničeho filip, pravý to studijní typ. na to mu odpovídám, že v amfi ten kurz určitě nebude, protože mě tam ráno nepustili, takže tam je asi nějaká konference.
"jo! to tady asi zase budou nějaký papaláši, myslíš?"
a v tom začnou z místnosti vycházet chlápci v oblecích a dav se roztleská. pak se jeden z nich otočí a adresuje studentům pokynutí vskutku státnické. je mi nějakej povědomej, má na pleši takovou červenou skvrnu... jasně! tak papaláši!
(taky jsem zatleskala.)

3 komentáře:

chloé řekl(a)...

hehe:-)
(omlouvám se za bezobsažnost, už mě pak napadlo akorát "ty jo")

saladdin řekl(a)...

to je jak dil z futuramy :-D

husokachna řekl(a)...

ale nás voajéri zajímá jak dopadl příběh s bydlením . . zajímá nás, že to bude v Saint Denis..L'importance c'est pas la chute...čekám pokračování