čtvrtek, listopadu 01, 2007

bydlím!

děti, já bydlím! má to 25 metrů čtverečních, okno, záchod, opravdovou vanu, zrcadlovou skříň, psací stůl a výhled na eiffelovku! radujme se, veselme se!
pro husokachnu zmiňuji, že to není v saint-denis. není. v paříži to sice taky není - je to LEPŠÍ než paříž! je to... výhled na eiffelovku, výhled na eiffelovku, výhled - když o tom tak přemýšlím, ten výhled bude trošku problém. ona se totiž eiffelovka každou celou hodinu roztřpytí a bliká a září a svítí po dobu dobrých několika minut. v praxi to tedy znamená pravidelný zásek, kdy stojím před oknem jak svatá Dala a nevěděla komu a slintám. výhled na eiffelovku!

chtěla bych při této příležitosti poděkovat the academy, své matce, která mě po telefonu každodenně povzbuzovala, ačkoli opravdu neměla čím, alici a jejímu manželovi, pierrově mamince, sestře a dědečkovi, pierrovi samotnému, že se mi snažil pomoci na dálku několika tisíc kilometrů, a svému chlapci, který pro dva dny se mnou proseděl 32 hodin v autobuse eurolines. dále pak dominikovi a všem ostatním za podporu a dobré rady, které mi poskytli. nakonec stejně rozhodl coup de bol, jak to tak chodí. (víte, jak je to skvělej pocit, sedět s majitelem nad smlouvou a slyšet ho odpovídat do telefonu "oui, oui, oui mais il est loué, monsieur, je suis désolé, au revoir!"? neuvěřitelně.)

8 komentářů:

saladdin řekl(a)...

tak to se nam prekvapit, mannheimska predkozka (cti Fernmeldeturm) nastavila latku (sice minimalsiticky, ale) vysoko

Klára řekl(a)...

hallelujah.
gratulujeme.

schtjepan in [ˈlʌndən] řekl(a)...

gratulace, blahopřání

kristinka řekl(a)...

nezbyva nez se pridat ke gratulacim ;)

Jana řekl(a)...

super!

dudek @ LN řekl(a)...

"svatá Dala a nevěděla komu" - :o

Tak já teda taky gratuluju, i když je to už out-of-date. :)

řekl(a)...

Já taky, já taky, moc ti to přeju :)

husokachna řekl(a)...

mám smíšené pocity..
ne samozřejmě, že to je skvělé.