sobota, listopadu 24, 2007

je tak krásná!

nemůžu si pomoct, některě věci mi působí hluboké uspokojení. jen jejich povaha mě občas znepokojuje: proč vlastně chodím do školy, když mě světýlko "rinçage/essorage" naplňuje štěstím mnohem víc než nějaká jednička?
pozor, tahle otázka není řečnická! odpovědí je vícero: někdo by třeba řekl, abys měla z čeho uživit děti, až tě milionář vopustí pro černovlasou kariéristku. nebo na mě můžete vybalit, že jsem kůže líná a že za mé profesní možnosti by generace našich babiček (aspoň v západním světě) olízla všech deset. já se ale uklidňuju něčím úplně jiným: s diplomem v kapse se ze mě stane žena devatenáctého století. budu milující matka, skvělá kuchařka a díky nabytým vědomostem také skvělá společnice ke konverzaci s milionářovými přáteli. budu chodit zahalená až ke krku a bez doprovodu nevyjdu na ulici. jen nevím, co budu celé dny dělat, když všechny radosti pračky si užije služebná - třeba to vynahraděj ty klobouky. (co říkáš, petro?)


(a ne, rovně se mi ji zabrat nepodařilo.)

9 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Kraaasne. Ja mam taky rada 19. stoleti...;)

Honza řekl(a)...

Když jsem viděl titulek, říkal jsem si, že se bude určitě vztahovat k nějakému mrzkému domácímu spotřebiči. :)

au řekl(a)...

no ja videl nejdriv ve sve ctecce titulek stranky, ktery je stejne nejlepsi;)

pseudointelektuálka: je tak krasná!

Ptáče řekl(a)...

Už máš vybranou dekádu? Abys neskončila s kukaní na hlavě...;)

pseudointelektualka řekl(a)...

au: anooooooohoho! přesně kvůli tomuto fenoménu jsem nazvala předchozí post tak, jak jsem ho nazvala.

pseudointelektuálka: pevná

(jen ta stolice mi udělala čáru přes rozpočet.)

dudek @ LN řekl(a)...

Ta autoreakce mě poněkud vyvedla z míry... :?

dudek @ LN řekl(a)...

Aha, už začínam lehce modrat...

Zdeněk řekl(a)...

dudek: lol! neni nad to si pekne popovidat sam se sebou

Petra: ku-klux klan?

Ptáče řekl(a)...

Zdeněk: S kukaní, ne s kápí!