středa, listopadu 14, 2007

mezičas

pro další stávku jsem se dneska nedostala do školy ani na hodinu, ani do knihovny, ani do jazykové laboratoře, kde se mám dívat na německé filmy. místo toho jsem se zasekla na... takže tedy takto: díky jakubovi a katce mám k dispozici spoustu dévédéček Gilmore Girls. sjížděla jsem je v posledních týdnech po několika denně, žel na přeskáčku, nedodržujíc série ni díly. a tak jsem uprostřed sladkého, dobře oblečeného a láskyplného stylu průměrné epizody našla bez varování tento skvost, o který se s vámi musím podělit. mám totiž pocit, že není normální, když mi americký seriál připomíná Havlův Rodinný večer.

Friday Night Is Alright for Fighting

(nevšímejte si těch zelenejch nesmyslů před a po. jen mi povězte, jak je to s tím havlem. a ta pohyblivá kamera - dogma??)

2 komentáře:

dominik řekl(a)...

lol, ty mas taky Deutsche Geschichte in Filmen? Gute Wahl.

pseudointelektualka řekl(a)...

nn, mám Was ist im deutschen Kino los.