pondělí, listopadu 26, 2007

můj první post bez názvu

dříve nebo později se na každém blogu objeví místo řádného povídání soukromý vzkaz, který cíluje právě jednoho čtenáře. ten zbytek, naše milé n-1, nic netuší.
i já jsem zatoužila umístit na veřejně přístupný prostor intimní vzkaz, tak ať to máme rychle z krku.

current music: heaven on their minds (2000)

vás ostatní potěším povídáním o frontě na chleba. ano, je to tak, v neděli jsem na pařížském předměstí já, dítko postkomunismu, stála poprvé v životě ve frontě na chleba. měla dobré 3 metry v obchodě a deset venku, kroutila se jako had až za roh a probíraly se v ní novinky. ale konec dobrý, všechno dobré. na každého se dostalo a já pro příště vím, že v den marktu nemám chodit do jediné otevřené boulangerie okolo jedenácté.

2 komentáře:

dudek @ LN řekl(a)...

"naše milé n-1", "v den D+1"... co přijde příště? ;)

Anonymní řekl(a)...

proc ne:)