úterý, prosince 11, 2007

neuvěřitelné

koupíte výrobek v německu. ptáte se, jak je to s garancí: příští rok budete opět v jiné evropské zemi, takže je pro vás servis opravdu důležitý. prodavač vás ujistí, že takhle velká značka má pobočky všude a že se nemáte strachovat. zaplatíte, nestrachujete se.
výrobek se pokazí ve francii. voláte na servis. tam vám nejprve řeknou, že není problém. pak vás přepojí a jiná kráčmera lituje, ale ça va pas être possible, désolée. třetí člověk vám oznámí, že musíte přijet osobně. přijedete osobně, slečna za pultem řekne, že ça va pas être possible, a očekává, že odejdete se sklopenýma ušima domů. vy jste její gesto dost dobře nepochopili, takže stojíte dál a čekáte, co se bude dít. po minutě zírání na obrazovku se na vás dívka otočí a řekne: "vous êtes encore là? tak já teda zavolám kolegu."
kolega přijde, prohlédne závadu, prohlédne fakturu, naťuká něco do faxu a čeká. čekáte s ním. nakonec vám oznámí větu, která zní každému alespoň trochu zkušenému reklamatérovi jako prachsprostý výsměch: "přijďte za týden, objednal jsem vám náhradní díl a vyměníme vám to na počkání."

potud klasika. ale pozor!
já tam dnes přišla, náhradní díl byl vskutku na místě a VYMĚNILI MI TO NA POČKÁNÍ!

no řekněte, věřili byste tomu?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no věřil bych, ale to by se to nesmělo dít ve Francii :)

PJ

saladdin řekl(a)...

koukam, ze se "po letech" zmenil podtitulek :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

jj, změnil! obávám se ale, že ten citát kromě adama nikdo nezná...

kristinka řekl(a)...

tak tomu bychom tedy neverili ;)

dudek @ LN řekl(a)...

Sal: Po letech, ale už asi tak před měsícem. ;)