pátek, ledna 04, 2008

definitivně pověrčivá

právě jsem napsala středně dlouhý, úderný a potenciálně vtipný post o letadlech. pak jsem ho ale smazala, protože jsem natolik pověrčivá, že mám strach o tom byť i jen napsat. potenciální vtip bývá totiž zpravidla vykoupen zlehčením situace a to si v případě létání nelajsnu, abych si nekoledovala. prostě bojim bojim a vy, kteří si tímto blogem krátíte polední pauzu či odkládáte studium, nemáte, co číst. pardon.

(zkuste můj předešlý post na toto téma, přes něj se proklikáte na další a další a to vás snad trochu osvěží.)

4 komentáře:

Zdeněk řekl(a)...

zkuseny oprasovani starsich postu :-)

Anonymní řekl(a)...

Ale vzdyt letanije mnohem bezpecnejsi nez jizda autobusem nebo vlakem ...

:)
-PJ-

ajchlinka řekl(a)...

Tak dlouho jsem na světě a o sfoukávání řas nic nevím... Ani o většině dalších pověr v tom starším postu... Já která zásadně posílám smsky z metra na zastávkách a čekám, až se otevřou dveře, aby ta smska měla kudy odejít. A já která mám spoustu pověrčivých rituálů, na které si momentálně nevzpomenu...
Ale letadlem jsem pro jistotu ještě nikdy neletěla...

pseudointelektualka řekl(a)...

ajchlinka: fakt ne, jo? jak to děláš? :o